Online winkels + ervaringen

Status
Not open for further replies.

Divided

Banned
ik wil in deze topic even alle online scooter shops onderelkaar vermelden met evaringen .
dus als je nog sites kent die er niet in staat ,
post het liefst met evaringen

de online shops

Easyparts - www.Easyparts.nl
(veel pretspul om je scoot optimaal te style.
goede evaring mee , levertijd na betaling op ze minst 1.5 week, net kwa retouneren word niet moeilijk gedaan.)

scootparts/scooterparts - www.scootparts.nl/ www.scooterparts.nl
(veel verschillende vooral snelle onderdelen, goede evaringen gehoort, ook met retouneren,je heb ook mensen met slechte evaring maar meestal hoor ik alleen goede evaringen SNELLE levertijd)

de brommershop - www.de-brommershop.com
(ook aardig wat onderdelen voor scooters,incl. gebruikte dus goedkope onderdelen.

vhd parts - www.vdhparts.nl
(Erg goeie site, beetje onoverzichtelijk, maar hebben erg veel)

scoots - www.Scoots.nl
(Wel nette service na enkele dagen binnen )

50cc - www.50cc.nl
(Nette,snelle service,overzichtelijk)

racingparts www.racing-parts.nl
(moet goed zijn heb ik gehoort.)

opvoeren www.opvoeren.nl
(beetje klein ... evaring gevraagd?)

j-p-s www.J-P-S.nl
(overzichtelijk goede en nette service?)

slaomons-swierts http://www.salomons-swierts.nl
(beetje overzichterijk .EVARING gevraagd?)

Pim casteelen http://www.pimcasteelen.nl/
(heefd van alles(ook gebruikt) , iemand evaringen ?)

partonline http://www.partsonline.nl/
(iemand enige evaring hiermee ?)

wk scootercentrehttp://www.wkscootercentre.nl
(weinig keus voor mij nieuw iemand die me hier meer over kan vertellen?)

van de kruis scooter ondeerdelen
http://www.euroscooters.nl/shop
(snelle levering,nette klantenservice)

vf racing
http://www.vfracing.be
(hopeloos)

50snel
http://www.50snel.nl/
(ervaring gevraagd ?)

scooter-attack
www.scooter-attack.com
(duitse site, goedkoop,goede service)

Last edited:
Advertisement - register to remove this

CiRox said:
Dank je wel Simjoc.. :)
1 goede ervaring is goed genoeg voor mij om daar te bestellen.. ;)

/Edit: hebben ze trouwens dat spatbord naar je huis gemaild?? 8P
ik heb er ook al 2x besteld.

willy hubert voorkap, onderkuip, achterspatbord en cheap mina vert. spruitstuk.
Trage levering met gewone post, maar verder niets op aan te merken.
Mail wordt snel beantwoord.

Folkert@MinaRally said:
Paar jaar terug bij:

Daytonashop - niks op aan de merken
ScootParts - idem
Hop Motorsport: Zéér slecht: onderdeel (daytona temp. meter) was:

1: binnen 3 dagen stuk
2: verkeerde achtergrond verlichtingskleur
3: Uiteindelijke rekening kwam niet overeen met de prijsopgave op de site. Ik heb het dus over het eindbedrag inclusief het verzenden e.d.

Natuurlijk gemaild van hoe of wat: tijdens en voor de bestelling keurig op de mailtjes gereageerd.
Na de ontvangst van de bestelling, nadat ik een uitgebereide klachtenmail had gestuurd:

NOOIT meer iets vernomen. Nog 2x opnieuw gemaild, NOOIT een reactie gehad.

Schandalige behandeling, KOOP ER NIKS.

Ik zal ze nog wel een keer bellen, omdat ik het er niet bij wil laten zitten, al zal het nu wel "verjaard" zijn, maar ze hoeven niet met excuses te komen van dat de mailtjes niet zijn ontvangen?

Gewoon zelfde adres als ervoor gebruikt en er zullen er heus niet 3 bounchen, dus ze hadden het gewoon goed af moeten handelen.

Service hebben ze duidelijk nooit van gehoord.

Je bent gewaarschuwd!

Ok ik quote mezelf even...

Hierboven genoemde is dus in augustus 2004 gebeurt.
Ik vernam dus niks meer en het is mij toen verder ook ontschoten en niet meer aan gedacht.

Tot afgelopen woensdag. Ik was 'smiddgas vrij en ik denk...ik ga toch nog eens bellen, want ik wil toch wel weten hoe en waarom.

Zo gezegt zo gedaan. Om een lang verhaal kort te maken:

Ik kreeg een vriendelijke mevrouw aan de telefoon, die zelf ook niet kon verklaren waarom er nooit een reactie is geweest op de mail (3x dus niet zelfs), omdat elke mail wordt beantwoord.
Apart dus. Ik kreeg ook geen bouncede mail, dus aangekomen zijn ze.

Waarom de rekening niet overeenkwam met wat op de site stond: oude prijs van de daytona staat er nog op. Had niet mogen gebeuren natuurlijk zei ze en ze zouden het z.s.m. veranderen.

Dan de defecte meter zelf. Een verklaring hebben we beide niet..me sensor is iig stuk. Foute montage oid is geen sprake van, het is immers een schroef die je in je kop draait. Kan weinig mis gaan. De sensor lijkt gesmolten en lekt(???) door het draadje/langs die hars. En dat terwijl in de kop alleen het metalen deel zit (????)

Maar goed, ze stuurde nog diezelfde dag een nieuwe teller op! Erg netjes dus. Volgende dag al binnen.

Kan niets anders zeggen dan een grote pluim en het hierbovengenoemde (1e post) kan bij deze worden beschouwd als zijnde niet gezegt.

Top...van Hop.

Ik heb easyparts een mail gestuurd met wat vragen. Na een weer krijg je pas antwoord. Toch heb ik wat bestelt en wacht er nu al een week op.

Ook vind ik het een nadeel dat je niet kan bellen.

niet elk bedrijf heeft de tijd/zin om elke dag naar hun mail te kijken.. sommige doen het pas na een week als er zich een hoopje mail heeft opgestapeld... :rolleyes:

:X vind je een week lang dan?
als je in hun track&trace systeem kijkt, dan kan je goed je pakketje volgen en dan weet je ook dat ze meestal ook nog dingen moeten bestellen bij andere bedrijven...

scooter-attack.com

ik heb veel via scooter-attack gekocht, en ik moet zeggen dat het echt van alle online scooter winkels de beste is. mijn spullen waren binnen een week binnen, je zou denken van wat duurt het lang, mare als je je bednekt dat het bedrijf in zuid duitsland zit gevestigt en dus een hele lange reis moet maken om bij mij te komen is het zeer vlot. de prijzen zijn ook beduidend lager als in nederland, hierbij komt dat de site zeer overzichtelijk is , en er goed is aangegeven of een product vooraadig is of niet. de levering gaat via UPC, dus je kan via de UPC site zeer goed bekijken waar je bestelling is, dit vink ook zeker een groot voordeel. de verzendkosten gaan op gewicht, het grootste bedrag dat ik heb moeten betalen is 20 eu, maar die spullen ha dik niet goedkoper in nederland kunnen krijgen.

ik had een mtkt achterkap voor mn roxje gekocht, kosten 67 eu, hiero in nederland 95 eu @ scootparts, ik kreeg hem binnen, heb gemonteerd en hij brandde door, nouja hele kwalijke zaak, ik scooter-attack opgebeld, en die zeiden dat ik hem gewoon kon terug sturen, weekje later kwam een gloednieuwe kap binnen, de verzendkosten werden vergoed, ik mocht voor het bedrag aan verzend kosten iets uit zoeken van de site, prima oplossing toch.

iig ik ben er zeer tevreden over

mvg tim

Klinkt inderdaad heel netjes.
Ik wou ook wat bij scooter-attack gaan bestellen.. maar had twijfels omdat ze in het buitenland zitten. Maar klinkt alsof ik het rustig kan doen.
Hoe heb je betaald?

Scootparts:

Veel besteld, ging altijd goed. Niks op aan te merken en goeie prijzen.

Euroscooters:

Gister kiesler underseat voor SR besteld, ik heb em nog niet binnen maar ik zal me post aanpassen met me ervaring.
Kvind hun site er zeer netjes uitzien, best veel onderdelen en goed inlog systeem etc.

Easyparts:
2x wat spullen besteld,, 1e x was een helm te klein... ik deze terug gestuurd, en netjes m`n geld terug gekregen. De rest van de spullen die erbij zaten waren allemaal al netjes geleverd.
2e x ben ik nu nog op wat aan het wachten,, dit artikel stond in back order (besteld op 29 nov) maar de rest is allemaal al geleverd,, ik vind deze site wel het meest overzichtelijk. Je kunt alles volgen enso!!

Scootparts:
Ik wil paar dinge bestellen,, voeg die spullen toe aan m`n winkelwagen maar vervolgens kan ik de winkelwagen niet vinden ?!? wTf is dat ding ?!

-De-brommershop : ZEER goede site! mail word snel beatwoord, is goedkoop en supersnel!! 10+
-Scootparts.nl: Snel en vrijwel altijd gelijk de goede parts, over terug sturen word nog wel eens moeilijk gedaan 9
-www.easyparts.nl : Website is heel overzichtelijk, ze hebben veel, en mail word snel beantwoord ZEER trage levering.. 7.5
-www.j-p-s.nl MAil word snel beantwoord, snelle levering aleen jammer dat er op de website weinig aan onderdelen staat 8
-Vd Kruys scooterplus : Super website, overzichtelijk , mail word snel beantwoord, snelle levering!! 10+

Cipher said:
Klinkt inderdaad heel netjes.
Ik wou ook wat bij scooter-attack gaan bestellen.. maar had twijfels omdat ze in het buitenland zitten. Maar klinkt alsof ik het rustig kan doen.
Hoe heb je betaald?

kan per overschrijving of via rembours, ik deed het eerste en dat werkte prima

mvg tim

Ik heb ervaring met:

Easyparts:

Vooral originele kappen besteld, heb op een deel 5/6mnd moeten wachten, maar mijn mails hierover werden keurig beantwoord. Zijn niet goedkoop, maar hebben zeker qua originele onderdelen veel.
Redelijk ingepakt+factuur

Scootparts:

Niks op aan te merken, ging prima allemaal. Goed ingepakt+factuur

Racing Parts:

Evo vario besteld omdat 'ie daar wel erg cheap was :). Duurde 2 weken ofzo. Versturen niet via TPG, dus duurde wat langer. Netjes ingepakt+factuur/sticker

V/d Kruijs/Euroscooters

Perfecte zaak. Goedkoop, leveren snel. Je kan ze ook bellen met vragen, helpen je dan erg goed. Alles wordt netjes ingepakt+factuur

Status
Not open for further replies.
Back