Online karper winkel die geen shit verkoopt maar goed spul!

Rutger

8P :|
Hey,


Beetje nutteloos denks,


Maar heb al veel gezocht op startpagina enzo, Maar ik ben op zoek naar een Online karper winkel.. Die spul verkoopt zoals Fox,Nash,Shimano,Daiwa Etc..

Groetjes
 
Advertisement - register to remove this

ik heb ooit een keer bij een on line zaak spulletjes voor vlieg binden besteld, die zelfde dag was t nog binnen, wel omdat ie toevallig in de buurt moest zijn, maar t zegt voor mij tog iets over de service, moet ff kijken welke zaak dat was
 
Raven heeft genoeg merk spul wat je per post kan bestellen maar het overgrote assortiment is toch het erg opkomende merk X2..
Velen zijn hier niet over te spreken maar als je kijkt naar de kwaliteit/prijs verhouding valt het nog wel mee vind ik..

De vlemmix winkels draaien nog wel onder de naam vlemmix maar zijn eigenaar van Raven..
 
Rutger said:
Geef je email adres dan ff:p en watvoor spul heb je dan:#

Ik heb nog 2 mooie 2 3/4 lbs hengels liggen. 2 molens van Daiwa waarvan er 1 pas 1 keer is gebruikt de ander nog helemaal niet. Ter waarde van 150 per stuk. Kheb nog foudraal, grote vistas, en nieuw karper net wat nog nooit in t water lag. Ook nog een set rvs steunen van solar met fox hangers en 2 x fox mx'jes...
Ik had net alles nieuw gekocht toen ik me bedacht dak er geen hol meer aan vond 8P.
Me mail is : frankvdbas@hotmail.com
waarschijnlijk heb ik nog meer liggen, dit was ff wat ik zo uit me hoofd wist... :)
 
Back
Top