Hey mensen.
Omdat ik geld nodig heb+) was ik eens aan het surfen hoe ik makkelijk geld kan verdienen.
Toen kwam ik op deze site : www.geld-surfen.nl , heeft iemand hier ervaring mee?
Ik wil best een paar uurtjes kwijt zijn iedere dag maar ik wil NIET investeren (kan ik niet :#).
Deze manier zoek ik trouwens omdat ik doordeweeks pas om half 5 thuis ben ongeveer en ik niet echt de tijd / zin kan vinden om een 'echt' baantje erbij te nemen.
Als iemand nog andere manieren weet even posten hier. Eventueel PM (als het niet voor het openbaar geschikt is :+)
Hoeft niet via internet te zijn btw..
Ben wel benieuwd naar ervaringen
die site klink wel erg goed.
gewoon e-mail acc maken speciaal daarvoor en dan doorlezen die mails. easymoney. maar op de een of andere manier vertrouw ik dat soort dingen toch nooit helemaal.
Als je een beetje je best doet kun je zo'n 500 links per uur plaatsen. In vijf uur kun je dus al 2500 links plaatsen. Dan heb je dus 2500 x €0.01 = €25 verdiend! Bovendien beheer je vervolgens een aantal eigen startpagina´s waar je voor jezelf geld mee kunt verdienen door er reclame op te plaatsen.
Ik doe dat eurclix ook, levert bijna niks op maargoed... het is wel eerlijk. Heb de euro's al op me rekening gekregen paar keer...