Online geld verdienen

Jules

Banned
Hey mensen.
Omdat ik geld nodig heb :)+) was ik eens aan het surfen hoe ik makkelijk geld kan verdienen.
Toen kwam ik op deze site : www.geld-surfen.nl , heeft iemand hier ervaring mee?

Ik wil best een paar uurtjes kwijt zijn iedere dag maar ik wil NIET investeren (kan ik niet :#).

Deze manier zoek ik trouwens omdat ik doordeweeks pas om half 5 thuis ben ongeveer en ik niet echt de tijd / zin kan vinden om een 'echt' baantje erbij te nemen.

Als iemand nog andere manieren weet even posten hier. Eventueel PM (als het niet voor het openbaar geschikt is :+)
Hoeft niet via internet te zijn btw..

Ben wel benieuwd naar ervaringen :)
 
Advertisement - register to remove this

Hey mensen.
Omdat ik geld nodig heb :)+) was ik eens aan het surfen hoe ik makkelijk geld kan verdienen.
Toen kwam ik op deze site : www.geld-surfen.nl , heeft iemand hier ervaring mee?

Ik wil best een paar uurtjes kwijt zijn iedere dag maar ik wil NIET investeren (kan ik niet :#).

Deze manier zoek ik trouwens omdat ik doordeweeks pas om half 5 thuis ben ongeveer en ik niet echt de tijd / zin kan vinden om een 'echt' baantje erbij te nemen.


Als iemand nog andere manieren weet even posten hier. Eventueel PM (als het niet voor het openbaar geschikt is :+)
Hoeft niet via internet te zijn btw..

Ben wel benieuwd naar ervaringen :)

Ik maak doordeweeks kantoren schoon van 6 tot 8, misschien een idee? verdiend iig goed

En anders tsja in de handel zit altijd geld zeg maar ;)
 
Hoorde pas geleden van ad-hoc beheer ofzo. Moet je op huizen/gebouwen passen.

ad-hoc op google en je vindt het.
 
Mja.. zo zat ik ook wel is.. maar zijn genoeg banen te vinden die flexibel genoeg in tijden zijn en niet zo moeilijk doen..
 
ja ik vraag het me ook wel af... maarja het verhaal klinkt wel logisch nog opzich. het zal alleen niet zo snel gaan...
 
die site klink wel erg goed.
gewoon e-mail acc maken speciaal daarvoor en dan doorlezen die mails. easymoney. maar op de een of andere manier vertrouw ik dat soort dingen toch nooit helemaal.
 
dat ad-hoc beheer lijkt wel interessant ja
alleen:
Den Haag Amsterdam Arnhem Den Bosch Groningen Maastricht Rotterdam

is het voor bedoelt volgens mij... dat is dan weer jammer :X
 
die site klink wel erg goed.
gewoon e-mail acc maken speciaal daarvoor en dan doorlezen die mails. easymoney. maar op de een of andere manier vertrouw ik dat soort dingen toch nooit helemaal.

Nja voor die sites is bezoekers/klikkers gewoon geld
Als jij fanatiek gaat bezoeken krijgen zij geld. geven ze jou 10% is het voor hun en voor jou makkelijk verdiend.
Maarja, of het nou echt zo is, ik weet het niet.... :p
 
Er wordt trouwens wel ALTIJD iemand voor de gek gehouden met dat mail gedoe, die mensen die het doen hebben ze namelijk niets aan met hun reclames. die zullen toch niets kopen
misschien houden ze daarmee hun stakeholders tevreden, maarja die worden dan net zo goed genaaid :#
 
jah ik heb ook geleze .. njah ik weet niet ik dacht net even ik schijf me in maar nu denk ik van straks mag ik naar kassa toe om te vertelen hoe ik ind e problemen ben gekomen en of ik er nog vanaf kom :D


weet je wat echt goed verdiend heb ik vroegah gedaan pennen in elkaar zette :p krijg je aantal dozen vol pen delen kan je ze in elkaar zette .. aantal pennen is hoeveel je verdiend lekker filmpje kijken pennen fixe :p op zondag huppa

:p
 
Ik doe dat eurclix ook, levert bijna niks op maargoed... het is wel eerlijk. Heb de euro's al op me rekening gekregen paar keer...
 
Was wat aan het lezen en die website die je opgeeft is eig dat je moet spammen of zie ik dat verkeerd :p.

Als je een beetje je best doet kun je zo'n 500 links per uur plaatsen. In vijf uur kun je dus al 2500 links plaatsen. Dan heb je dus 2500 x €0.01 = €25 verdiend! Bovendien beheer je vervolgens een aantal eigen startpagina´s waar je voor jezelf geld mee kunt verdienen door er reclame op te plaatsen.
 
Bollenpellen of tulpen koppen of bloembool snijden of aardappels rooien :D

Dat deed ik vroeger voor de kost, en krantenwijk natuurlijk :D

Maja erg "makkelijk" en "snel" is het nouw ook weer niet :(
'k kan je niet helpen.. :D
 
Wie doet hier dat ad-hoc? Wat moet je nou daadwerkelijk doen? Verveel je je niet de pleures daar of zit je er niet alleen?

Tell me more :p
 
jules wat ik per pen kreeg geen idee ... maar verdiende wel goed hoor 650 euro per maand en hoeveel pennen het waren geen idee dat het er veel waren dat wel heb nu een trauma :D

en het krijgen van zo baan kost ook geld je moet 0800 nummers bellen en weet ik wat voor gedoe :p

en wat ook goed verdiend maar wel .. werk is deed mijn oom is er ook (rijk) van geworden dat is in je schuur folders late zette gasten komen bij jou huis de kranten/folders halen jij moet de klachten op nemen elk momend van de dga als er gebeld word en noteren op hun lijst nummer 80 in die en die straat heb geen krant gehad .. best veel papier werk en gedoe zat er bij ideal als je van thuis hangen houd en toch niet op school zit en .. tegen gezeik kunt :p

is trouwens van media net dacht ik
 
Ik doe dat eurclix ook, levert bijna niks op maargoed... het is wel eerlijk. Heb de euro's al op me rekening gekregen paar keer...

Nohh ik doe dat ook, enkele keer 10 euro op me rekening:+
Doe alleen de enquete's, en klikken dat je de mail hebt gelezen
 
Back
Top