Originally posted by Wokkel @ Sr
ja maar mijn reiervaring in het weiland heeft me soms wel geholpen...
als het bv glad was en ik gleed.. wist ik hoe ik moest reageren.. ben welleens de bocht uitgevlogen in het donker... door de berm.. altijd overeind gehouden...
dat bedoel ik ermee te zeggen.. de meesten raken in paniek als er iets onverwachts gebeurt.. en dat is dom want dan ga je op je bek.
Originally posted by TresurP
Niet persoonlijk bedoelt ofzo, maar stel nou dat het wel een keertje fout was gegaan dan? Die knul van het ongeluk dacht waarschijnlijk ook dat hij wel wist hoe hij moest reageren, en had misschien ook al wat rij-ervaring
Originally posted by TresurP
Niet persoonlijk bedoelt ofzo, maar stel nou dat het wel een keertje fout was gegaan dan? Die knul van het ongeluk dacht waarschijnlijk ook dat hij wel wist hoe hij moest reageren, en had misschien ook al wat rij-ervaring
Originally posted by zjonnie
Blijf je denk ik toch houden met 16 jarige pubertjes
Originally posted by Aprilia SR 2ooo
Hier word nou wel telkens geroepen van 11 en 14 jaar idd, maar ik denk dat die jongen dat ook had gedaan als hij 16 was... Als zo'n ventje een beetje loopt te patsen dan doetie dat dan ook nog wel...
Originally posted by zjonnie
Blijf je denk ik toch houden met 16 jarige pubertjes
Originally posted by sr racing team
Het is idd waar dat iemand van 21 zichzelf ook kapot had kunnen rijden. Die koopt eem motor, rijd te hard, politie ziet het, gaat erachter aan, en KABOEM ... in de vangrail !
In dit geval is er precies hetzelfde gebeurt alleen waren deze "kinderen"gewoon wat jonger, en zullen waarschijnlijk WEL een grotere KANS hebben om een ongeluk te krijgen als ze rijden zonder rijervaring.
Je kunt vanuit je theorie niet weten hoe een scooter of brommer rijd. Je hebt net je certificaat gehaalt, en mag eindelijk rijden. Vervolgens ga je naar je vrienden toe, en doet wat stoer met je scooter... Je kunt dan dus ook een ongeluk krijgen, net zo goed als een 21 jarige die net zijn motorrijbewijs heeft gekregen.
Het enige "voordeel" dat een 21 jarige op motor heeft is dat hij een praktijk examen heeft gedaan, hetgene wat ze ook zouden doen met scooters....
:!
offtopic
hoest idd met die jochies ?
/offtopic
Originally posted by Valero$$i-Rulez
dat van het meteen wegrijden als je politie ziet, is cker geen optie, maar al helemaal bij ons bij 3bond(industieterrein) 1 heel peleton ME werd in gezet voor 4 scooters(dan praat je cker niet over 1 meeting)
dit was heel erg overdreven, niemand kon ook maar ergens heen, sleutels van scooters alles werd afgepakt lees ook...
http://www.stroobach.com/112groningen/Artikel.php?id=527
masl
Originally posted by swinz
hier kan ik dus pissed om worden.. ik snap niet wat het verschil is tussen 16jarige "pubertjes" en iemand van 19 of iets dergelijks..
waarom zou iemand van 16 nou niet gwoon normaal kunnen rijden? ken genoeg mensen van rond de 16 en die rijden ook niet gevaarlijk ofzo.. iemand van 19 ken zichzelf net zohard doodrijden als iemand van 16.. maargoed
*ontopic*
verder wens ik die dude sterkte.. tis wel kutje, misschien had die politie idd gwoon ff een praatje willen houden ofzo..
Originally posted by Jowie
Tis ook een feit dat de meeste 19 jarige nogsteeds onverantwoord rijden..
Originally posted by MasterM
daarom zijn autoverzekeringen ook zo duur voor mensen van rond de 19, en daarom geld er voor mensen beneden de 21 ook nog een max. vermogen bij een motor