Ongeluk?

Ben 1 keer gevallen. Naja ik had net een maandje m`n area. Reed 75 ofzo. Wilde 2 fietsers inhalen maar op dat zelfde moment wou een fietser,die 2 fietsers inhalen. Ik kon er dus niet meer omheen en remde en knalde dus op de middelste fietser :+ Daarna flikkerde ik nog op de grond en die scoot maakte schuiver van 10 meter ofzo. Alleen stickerschade en m`n schouder + pols + duim beetje verot.
 
ik ben net gevallen. reed op een voetpaadje en er kwamen 2 tegenligers aan dus ik denk ga ik wel verder over het gras, aleen het gras lag zo'n 20 cm hoger dan dat paadje en ik ging er evenwijdig op dus gleed de scooter weg. Helemaal geen schade en verder ook niks
 
Ik ben een jaar geleden tegen een auto geklapt die eerst netjes stopte, maar toch dacht nog even voor te kunnen gaan vanuit een zijweg..nou, het bleek dus niet te kunnen...resultaat: scooter total loss, en een lekkere rug blessure voor mij..viel nog best mee 8eraf.."gelukkig"
 
alleemaal toen ik 16 was:

met 90 @ teller gelanceerd door verhoging... sturen in de lucht gaat moeilijk dus knalde recht de bosjes in... ik zat vast in de bosjes dus iemand kwam mij ff eruit helpen... voorvork naar de tering en zelf helemaal nix :)

op een mistige nacht uitwijken voor een vrouw zonder licht.... mooie schuifer gemaakt... de hoer!!!!

op pizzabrommert aangereden door een niet uitkijkende turkse vrouw in een susuki alto.
brommer voorvork krom, starte nooit de never meer, broek kapot hoofpijn. (alto uiteraard total los:P) en dan zegt ze nog... ahh kommop mneer. is tog nix erg. kan gewoon doorrijden. gbeurde uiteraard in zoon multi culturele wijk dus inneens had ik half turkije om me heen staan. :( de helft verstond ik niet eens maar iedereen vond dat er nix aan de hand was en ik moest gewoon doorrijden. maneger opgebeld hij moest het maar ff regelen, toen hij er was was het oppeen zeer ernstig blablabla.
 
2keer gevallen.
1x op de streetmagic van een vriend. Ik wou draaien maar mn broek zat vast achter een step, dus kreeg mn voet niet op de grond en ben dus letterlijk omgevallen :P

2de keer bij de pond in Amsterdam. Lag los grind en moest uitwijken voor een fietser. Banden gleden spontaan weg en lag op mn snufferd.

Maar nooit een ongeluk.
 
een kameraad van me is vorig jaar in october gestorven met een ongeluk hij kwam trug vn zijn werk en is tegen een boom gereeden omdat hij moest uitwijken voor een auto die heel snel aan kwam hij heeft te zware druk op zen hoofd gehad en zou nooit meer de oude worden

ik ben zelf al onderuitgegaan op FILM :d als ik hem op pc heb zal ik hem wel eens posten in het algemene filmpjes topic ik wou zeer schuin slippen en ging te ver en scoot stopte en sloeg over naar andere kant ik vlieg over me stuur en raak met me knie me toeter voor een miliseconde :d
 
1x gevallen toen ik nog niet mocht rijden-->15j uitgegleden over een riool deksel...lekker met me elleboog over het beton geschuurd zo een 5m...

1x ongeluk gehad,vies geluk gehad dat ik over de auto ben gevlogen!!

sleutelbeen op 2 plaatsen gebroken,2 keer geoppereerd!!!
draag er de littekens nog van maarja,thats life!!!!

cya
 
ik ben 1x aangereden, ik kreeg geen voorang van een vrouw uit een zijstraatje, ze keek nog naar me, maar zag me over het hoofd. ik reed wel iets te hard, maar gelukig zag ik het nog en kon ik nog net een beetje remmen en flink uitwijken(anders had ik vol ik haar bus gezeten), ze raakte net de rechtervoorkant van mijn rox, met als reseltaat dat deze onderuitschoof, ik eraf gleed en mijn rox nog een paar keer over de kop door de lucht is gegaan.
best wel kut als je je eige scoot waar je heel wat uur aan gewerkt hebt zo door de lucht zie vliegen.:S hij was helenmaal total los. maar familie van me die bij de verzekering werkt heeft er voor gezorgd dat ik niets tekort ben gekomen :P maarja dat mag ook wel want zij was fout... ***wijf..

ik had zelf trouwens niks, alleen beetje last van mijn knieen en zij. maar dat was na een dag al weer over. het was heel wat slechter afgelopen als ik niet had uitgeweken denk ik.. ik heb vanaf dat momen ook een hekel aan ´boodschappen vrouwtjes´ in het verkeer ;)
 
1x onderuit geschoven, op een gladde beton weg toen ik rotonde op wou draaien, gaf gas, kreeg wheelspin en knalde onderuit.. Alleen pols gebroken verder niets..

ook tegen een paal geknald, iemand reed voor me en had geen zicht meer op het paaltje .. :P Hield em nog recht, alleen scooter is nu compleet verneukt aan de rechterkant.. (nog steeds ja :P)

Dat was et eik wel :x
 
Last edited:
Back
Top