Dodelijk ongeluk @ station Noord R'dam

Hij is gewoon gegrepen door een trein op het perron..

Op het verkeerde moment, op de verkeerde plek
nosmile.gif
 
Als dat zo is heb ik een grotere hekel aan de jongen dan aan de vader..

Mensen die zelfmoord plegen onder het oog van omstanders die er niks mee te maken hebben zijn egoisten..
 
Die vader had toch al een mes getrokken.. Dan zou ik het juist voor zijn ogen doen (als je het toch al van plan was)

En dan op het einde nog ff net doen alsof je toch niet wilt om het wat harder aan te laten komen :X
 
Ik las in de krant vandaag dat het ging om een 25-jarige jongen en een 56 jarige vader. En er stond niet dat de man een mes had getrokken maar dat er wel een mes was gevonden. Apart eigenlijk dat overal iets anders wordt gezegd.
 
Ik heb ook nergens gelezen dat de vader een mes trok, ik vind het ook vreemd dat als je vader een mes trekt dat je dan voor de trein springt :S
 
s1abc said:
tja nu.nl is de telegraaf als het gaat om de inhoud. En de telegraaf is nou niet echt zo betrouwbaar... ;)

Iig betrouwbaarder dan Fok, en al helemaal betrouwbaarder dan wat hier geblaat wordt...
 
Als dat zo is heb ik een grotere hekel aan de jongen dan aan de vader..

Mensen die zelfmoord plegen onder het oog van omstanders die er niks mee te maken hebben zijn egoisten..



hiermee ben ik het zeker eens, maar ook mensen die andere erbij betrekken heb ik geen woorden voor. trieste mensen
 
Idd:) gaan we nu voor elk ongelukje een topic openen? me vriend is vandaag op ze bek gegaan :D woei!

Ontopic: Weet jij veel wat voor een jongen het was , als ik een kind heb en daar moet je jaren mee door die vanalles sloopt , iedereen uitscheld inc je vrouw , nou dan zouk et zo zat zijn :D
 
Back
Top