dodelijk ongeval

Status
Not open for further replies.

JeremY

Well-Known Member
Zat dit net te lezen op internet schrok toch wel even bij de gedachten...


H'dijk: ongeval dodelijke afloop
Een 17-jarige jongen uit Naaldwijk is woensdagmiddag in het ziekenhuis overleden aan de verwondingen die hij eerder die middag bij een ongeval opliep.

Het ongeval gebeurde op de Mariëndijk in Honselersdijk ter hoogte van de 1e van Reenenstraat. De jongen reed op een scooter en stopte achter een vrachtwagen.

De vrachtwagenchauffeur wilde achteruit een oprit inrijden en raakte het slachtoffer. Hij reed over de jongen heen die daardoor een hartstilstand kreeg.

De traumahelikopter heeft assistentie verleend. Het slachtoffer werd in kritieke toestand met een spoedtransport per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis waar hij overleed aan zijn verwondingen.

De politie heeft de vrachtwagen in beslaggenomen voor technisch onderzoek.


lijkt me ziek al je die vrachtwagen op je af ziet komen :eek:
 
Advertisement - register to remove this

x| k zou me dood schikken, maarja dan kan je toch wel misschien nog weg rijden..??
 
Originally posted by CiRox
x| k zou me dood schikken, maarja dan kan je toch wel misschien nog weg rijden..??

dat zeg je nu ja..

je schrikt zo erg als je dat opeens op je af ziet komen,
uit reactie en verschriktheid sta je gewoon stil en blijf je kijken wat er gebeurd..

/edit/ R.i.p jongen
 
Waarschijnlijk stopte de bestuurder van de scooter vlak achter de vrachtwagen, en zette de chauffeur de vrachtwagen snel in zijn achteruit. Lijkt me lastig te ontkomen dan...
 
Niet als je er vast achter gaat staan...

Meest gemaakte fout bij vrachtwagens...

Sterkte voor nabestaande en ook de chauffeur!
 
Originally posted by JaguaRox
Waarschijnlijk stopte de bestuurder van de scooter vlak achter de vrachtwagen, en zette de chauffeur de vrachtwagen snel in zijn achteruit. Lijkt me lastig te ontkomen dan...

idd,. benk met je eens. gebeurd weleens vaker, enige wat je zou kunnen doen is van je scooter springen en wegduiken, maar daar denk je nu aan he.. tis gewoon een moment, ik denk dak ook zou blijven staan, gewoon dat je zo schrikt dat je als ware verlamd staat daarzo,

wederom r.i.p
 
mja zoiets gebeurt zo snel dat je er volgens mij al direct onder ligt voor je het goed en wel beseft...

echt domme ongevallen dit...
 
Originally posted by Karoshi
mja zoiets gebeurt zo snel dat je er volgens mij al direct onder ligt voor je het goed en wel beseft...

echt domme ongevallen dit...

idd, zeer goed opgemerkt, gaat allemaal zo snel. voor je weet lig je eronder, wel dom, aangezien de vrachtwagen een scoot moeilijk tot niet ziet als hij in het midden erachter zit..
 
als je midden achter een vrachtwagen gaat staan kan die chauffeur jou ook niet zien... dat is 't probleem geweest. 't is kut voor die gozer maar ja dat is ook iets wat veel mensen vergeten/niet weten.
 
Lullig zoiets... Net zoiets als dooie hoek heh.
Je moet ook oppassen voor uitzwenkende vrachtwagens heb ik eens gemerkt. Ik stond links met me scoot voor het stoplicht te wachten voor rechtdoor. Ik stond linksvoor een oto (binnen de lijnen). Het stoplicht voor links stond op groen en er komt een oplegger met oto's erop aanrijden over het voorsorteervak voor links. Die acherkant zwenkt enorm uit en schampte m'n been. Je moet er niet an denken als zo'n stalen punt je vol raakt :mad:.
 
Boeiend Alweer

Btw dan let je lekker goed op als een vrachtwagen anar achter komt. Zeker op zn bumper gezeten

en hartstilstand?? zeker goede conditie, want als je 17 bent end at al krijgt, nou dan zit je lichamelijk niet goed in elkaar

maarja Boeiend dus niet :)

PIEP PIEP PIEP en een wit licht + groot voertuig. Goh is hij blind?? haha
 
Ik heb zoiets een keer gehad met een bestelauto, ik stond te wachten en die dude gooide em vol achteruit, stond 10 meter voor me maar vergat gewoon te kijken. Je weet niet wat je overkomt en je denkt echt niet aan eraf springen ofzo....

Wel heel erg kut voor die gozer, ook voor die vent in die vrachtwagen, gewoon een heel erg lullig ongeluk
 
Originally posted by Estolan
Boeiend Alweer

Btw dan let je lekker goed op als een vrachtwagen anar achter komt. Zeker op zn bumper gezeten

en hartstilstand?? zeker goede conditie, want als je 17 bent end at al krijgt, nou dan zit je lichamelijk niet goed in elkaar

maarja Boeiend dus niet :)

PIEP PIEP PIEP en een wit licht + groot voertuig. Goh is hij blind?? haha


:|
 
Als jij een paar ton op je hebt staan, loop jij daarna ook niet vrolijk verder hoor :|. Misschien kijk hij ff de andere kant op ofzo, hij gaat er toch niet expres onder liggen! :|
 
nee maar het bewiojst wel dat dit gewoon een eikel is

Zelfs mete ena uto ga je niet vlak achter een vrachtwagen staan, dat doend e domme onder ons

want je ziet niks, bv stoplicht, overig verkeer or what ever

mensen die domme fouten maken merkend e gevolgen vanzelf

Maarja weer 1 debiel minder op de wereld:)

nee geen morraalridder, maarja LEER RIJDEN. heb genoeg gasten achter bij dde bumper gehad,, op een fiets doe je het ook niet bij een auto
 
Estolan, je krijgt van mij een waarschuwing. Dit soort reacties kunnen gewoon niet. Die gozer is dood en jij loopt een beetje te lachen dat hij een stomme mongool was en dat je blij bent dat hij dood is. Je weet niets van de situatie af dus ik vind het nogal kortzichtig van je om zo te reageren. En zelfs als wist je wel meer van dit ongeval is je manier van jezelf uitdrukken niet passend.

Gedraag je dus!

Boyd
 
Btje respect voor overleden mensen is hier wel op zn plaats Estolan........

edit: Boyd was me al voor..
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top