Dader ernstig ongeval gezocht

Ik zal even kijken of ik misschien nog foto's kan krijgen van die peugeot maar die bmw zit aardig in dee prak. Het is echt te bizar voor woorden maar ok, Nu blijkt dat mirande toch wat kneuzingen heeft die met rusten moeten overgaan. Met de baby(bikkel) is alles wel goed.

Originally posted by Neosracer
Ik zal even kijken of ik misschien nog foto's kan krijgen van die peugeot maar die bmw zit aardig in dee prak. Het is echt te bizar voor woorden maar ok, Nu blijkt dat mirande toch wat kneuzingen heeft die met rusten moeten overgaan. Met de baby(bikkel) is alles wel goed.

Gelukkig maar! Dat was voor nu het belangrijkste... nu de dader te pakken krijgen. Als ik zou moeten kiezen tussen mn baby of mn bmw dan is die keuze vlug gemaakt...

Als ik het goed begrepen heb (heb niet alles gelezen).. Dan is die Jeep (Ford o.d) tussen jullie gaan rijden, en heeft hij dus aan de rechterkant (bestuurders kant v/d Ford) de zijkant geramt zeg maar..

hier even een foto;
http://members.home.nl/pross/bmwrood.JPG

Ik zou dus graag willen weten aan welke kant hij er is langsgeschaaft! (Ik woon in het oosten van het land, en het is niet 100% zeker dat hij ook bij jullie in de buurt woont maar totaal ergens anders!)

de jeep heeft de auto linksvoor geraakt... die schuurplekken zijn van de grond/vangrails toen de auto over de kop sloeg...

als je logisch nadenkt kan het helemaal niet dat hij hem rechtachter heeft geraakt, omdat dan de BMW voor de SUV gekomen was. dus hij heeft em met een tik rechtsvoor aan de kant geduwd...

Originally posted by jornep
Als ik het goed begrepen heb (heb niet alles gelezen).. Dan is die Jeep (Ford o.d) tussen jullie gaan rijden,

Laat wel even duidelijk zijn dat ik niet in die auto zat. Dit i.v.m. dat je jullie zegt. Dit is een jongen overkomen van de peugeot gti club. Dus.. maar in iig ik hoop dat ze de dader snel pakken.

hmmmz mischien is het handig als meneer politie agent samen gaat werken met alle schade herstel bedrijven van nederland (dat ze een systeem gebruiken dat ze alle schade autos kunnen zien)

Originally posted by SRurbanKID
misschien wel een typefout, en moet het 1 december zijn ? :rolleyes:

Tuurlijk niet 8P, de foto's zijn toch gemaakt NA het ongeluk!, NA 12 uur was het al 1 december. En je ziet dat de bmw in een garage staat dus dat is ws de dag erna.... :| even denken :).

maar toch

[qoute]knalde ons vol in de flank de vangrail in met 130 km/h [/qoute]

dan hadden dus de krassen op de andere kant gezeten, wagen haalde rechts in en drukte die bmw dus met de linker kant de vangrail in

omg hij heeft echt geluk gehad; hopen dat ook alles goed is met die 'kleine :)' ... ik ken iemand in die buurt heb hem iig deze link gepaast..

Last edited:
Originally posted by [=D3M1=]
maar toch

[qoute]knalde ons vol in de flank de vangrail in met 130 km/h [/qoute]

dan hadden dus de krassen op de andere kant gezeten, wagen haalde rechts in en drukte die bmw dus met de linker kant de vangrail in

Meneer Holmes is klaar met zijn sporenonderzoek? :| Misschien is de wagen wel over de kop gegaan? (stond overigens in het verhaal) en als je met 130 per uur in je flank geramd wordt heb je ook zeker ernstige schade aan die kant...

als die van deze kant is geraakt
zie tekening..

rico_a7.jpg

waarom heeft ie aan de andere kant dan geen schade van de vangrail? of de berm?
zie pic hieronder:

39359851.jpg

Originally posted by [=D3M1=]
hoe kan dit nou tis gebeur top

Hedenavond (30-11)

en de fotos zijn van 1-11

hmz..

apart/bizaar verhaal! toch ernstig

Dat heb je goed gezien, de instellingen van zijn digi cam waren niet goed. En lijkt me toch niet erg gezond om over zo'n ongeval te gaan liegen.

Mensen, ik denk niet dat we deze kwestie in twijfel mogen nemen, en om nou nog te gaan discusseren of de krasjes en deukjes op de goede kant zitten, is geen goede zaak...
naja succes... en hopelijk vinden ze de daders snel.

Originally posted by Neosracer
Dat heb je goed gezien, de instellingen van zijn digi cam waren niet goed. En lijkt me toch niet erg gezond om over zo'n ongeval te gaan liegen.

mja net als dat broodje aap verhaal met de eeuwige lach..
ik zeg niet dat dit niet echt is maar toch..

Back