Dodelijk ongeluk @ station Noord R'dam

Jullie hebben het wel over die vader met dat mes , maar je kent natuurlijk niet de kant van het verhaal van die vader he.. er zal wel een grondige reden zijn geweest anders trek je een mes niet en al helemaal niet richting je eigen zoon...
Er zal vast wel een heel erg grondig verhaal aan vast hangen

I.I.G gecondoleerd voor de mensen die deze jongen kenden...
 
Wokkel @ Sr said:
dat gebeurt zo vaak.... :S ik kan er echt niet mee zitten hoor....


Randebiel, Ik denk dat nu heel het forum wel doorheeft dat jij met dit soort topics er altijd tussen uit moet blinken door te knerpen dat het je niks interesseerd... als het onderwerp niet topicwaardig is, word het vanzelf wel door een Mod geclosed toch?.. Blaat dan gewoon in het vervolg gewoon niet meer in dit soort topics, scheelt een hoop mensen veel ergernis denk ik :|
 
Kneiter said:
Ik vind het heel kut voor de mensen die er bij betrokken zijn maar om nou over elke dodelijk ongeluk een topic te openen? :?

Het is geen condoleance topic oid, ik wou gewoon ff weten hoe het precies zat..
 
vreemd zaakje...maarja er gebeuren wel vaker vreemde dingen die je niet kan uitleggen...(bijv. scooterongeluk zeewolde; was geen uitleg voor na onderzoek..:S)
je kan nu wel zoveel mogelijk theorieen te horen krijgen, dat je alsnog niet weet hoe het nouw gegaan is, oftewel het topic zal wss niet veel helderheid bieden..;)
 
Back
Top