Ongeluk met auto

Rene

Jupiler pilsener
Hey ,

Afgelopen maandag reden we op een 2 baansweg in de polder...
Er komt ons een auto tegemoed rijden ... ineens schiet daar achter een volkswagen(Golf 4) vandaan en ramt onze auto (Omega)!!!

Wij kwamen snel tot stilstand en zette de auto in de berm ...
de golf daarin tegen slingerde over de weg , schepte een paal en kwam ook tot stilstand...

Een heel arsenaal aan auto onderdelen lag er op de weg !

Niemand van Bijde auto's had wat...
de jongen van de golf stapte ook uit zijn auto en we bekeken de schade nadat zijn auto in de berm geduwd was ..

We liepen naar de Omega toe , de linkervoorkant aardig in elkaar , spiegel eraf , de stuuras is redelijk krom en flinke krassen over de hele zijkant etc.
(misschien wel total los)

Die golf daarin tegen links en rechts in elkaar , het was geen gezicht !

Nadat we weer terug gelopen waren naar de Opel zei de jongen dat hij nog ff zijn papieren van zijn auto ging pakken...

We waren bezig met de papieren aan het invullen en we wilden het kenteken weten , we kijken waar die golf stond en hij was weg !

DOORGEREDEN NA EEN ONGEVAL !

Nou is mijn vraag wat er nu gaat gebeuren met die gozer , de politie heeft m diezelfde avond nog gepakt !

En heeft iemand anders dit wel eens mee gemaakt ??

Groeten LG
 
Advertisement - register to remove this

Doorrijden na een ongeval is een misdrijf, komt dus voor Officier van justitie, die stelt een boete vast..
 
hij kan alles zelf gaan betalen.
hij kan vervolgd worden wegens doorrijden na ongeluk

kameraad van me heeft t meegemaakt met ze moto
hij kreeg alles vergoed van die gast en die gast kreeg ook nog een dikke boete voor het doorrijden
 
Jij geluk bij ongeluk want die gast mag alles zelf uit ze eigen handje betalen! 100€ zker

En zoals al gezegd , een misdrijf , zker deze , word zwaar beloont met een sappige boete :) ik ben hier echt aan het genieten :) had ie maar niet moeten doorrijde!

Succes met je wagen :)
 
De auto is van me (schoonouders)
Hij staat nu in Spijkenisse bij 1 of ander bedrijf die alle schade vast gaat stellen

Ik xie alles nog zow voor me de auto die ineens opduikt , de klap die hoor ik nog in me oren en de reacties toen het gebeurde...
Af en toe wordt ik er nog misselijk van , heb nu de hele tijd hoofdpijn en af en toe pijn in me nek

Hoe het met de auto is moeten we nog ff afwachten
 
Lg Tuning said:
De auto is van me (schoonouders)
Hij staat nu in Spijkenisse bij 1 of ander bedrijf die alle schade vast gaat stellen

Ik xie alles nog zow voor me de auto die ineens opduikt , de klap die hoor ik nog in me oren en de reacties toen het gebeurde...
Af en toe wordt ik er nog misselijk van , heb nu de hele tijd hoofdpijn en af en toe pijn in me nek

Hoe het met de auto is moeten we nog ff afwachten

Ben je bij doktor geweest? kan best zijn dat je nog wat met je nek hebt en zo. Ik heb het ook nog steeds last van me ongeluk. Ik werd aangereden savonds ldoor een brommer op een fietspad. en dat komt ook af en toe nog voorbij flitsen.
 
Zoals er al was gezegt, moet hij alles uit eigen zak betalen.

Plus zijn extra problemen, geen rijbewijs, gestolen auto...???

Hij rijd natuurlijk niet voor niets weg....
Ik hoop voor je, dat ze hem goed naaien, en jij snel alles terugziet...
Waarschijnlijk word vergoeden nu niet zo'n groot probleem aangezien ze hem al hebben.


Succes
 
Nee ben (nog) niet naar de dokter geweest ,
'K heb zelf ook niets geraakt met me hoofd etc.
Ik / iedereen kon ook gewoon uitstappen maar toen ik in onze eigen auto zat van me pa toen begon er pijn in me (onder) rug / nek en hoofd de kop op steken...
Als ik morgne nog met koppijn loop denk ik dat ik toch maar ff een bezoekje ga brengen , denk dat kijken nooit ff kwaad kan...
 
ja kan een whiplash hebben, als dit het geval is stelt de dokter dit vast en kan hij nog een heel pak meer betalen....
wees daar maar gerust van
 
Idd, kunt 'm net zo goed even extra uitknijpen en zeggen dat je flink last van je nek hebt enzo.
Zit echt met een grote grijns te lezen dat ie gepakt is.
Laat horen hoe het is afgelopen :).
 
Whiplash kan toch alleen als je van achteren wordt geraakt? Dat vertelde mijn dokter me iig na mijn ongeluk :?
 
whiplash kan altijd.

als je wordt aangereden en je slaat bvb vooruit en terug achteruit kun je het ook hebben. of als je gwn achterover slaat...

ik zou zeker naar een dokter gaan en doe die gast maar betalen. zulke mensen verdienen niet beter!
 
Alles betalen en dan nog eens een boete. Dus wordt niet verzekerd. Hij zal voorlopig niet meer veel op stap gaan en auto rijden ben ik bang voor. Maarja had hij maar niet door moeten rijden stomme mongool..
 
Hoe oud zag ie eruit?

----------------------------

Hoezow ben jij het dan :p:p
Neeee grappy , het was een vrij jonge gozer vrij fors en stevig geboud , kop groter dan mij ong. 1.90/95 m schatte ik m denk dat ie een jaar of (ben niet goed in schatten) 26 zal zijn geweest...

Ik kon niet eens terecht bij de dokter 8P lkkr allemaal....
 
Wat ik ook merk en dat is heel raar...
Die gozer heeft een paal geschept en ik heb met me neus boven op dat bord gestaan en ik kan me niet eens herinneren wat voor aanduiding of symbool dat bord had / laat staan wat ik toen die avond gegeten heb :?:?

Ik denk dat ik v/t weekend nog wel ff pics maak waar het pcies gebeurt is en die paal die helemaal dubbel geklapt in de berm ligt ( mits de politie die er niet uit heeft gehaald)
 
Dat is normaal dat je je dingen niet kan herinneren... Heeft ieman die ik ken ook gehad na zijn ongeluk...
 
Back
Top