Ongeluk met opgevoerde scooter, iemand daar ooit problemen mee gehad?

ooit ongeluk gehad kwam auto van rechts :)rolleyes: ) begon ie te zeiken dat de boutjes van ori uitlaat niet zo zwart waren als de uitlaat (ontgrenst he :p) verder eik geen gezeik mee gehad
 
ja.. 2 weken geleden ongeluk gehad met me ditech (liep 95 @ teller)
benop een auto van rechts gereden met een snelheid van 50 ofzo..
wouten erbij en keken ook of ie opgevoerd was.. moest em starten enz... maar dat gebeurde na het invullen van de verzekerings formulieren.. nu hopen dat het verzekeringswerk word :)
 
mijn scooter was opgevoerd werd naar de TOD gebracht en daaruitbleek dat die was opgevoerd en ik kreeg geen ene cent terug. (ik was ook all risk verzekerd)
 
ik heb 1 maand geleden ook een beste klapper gemaakt.
ik reed net weg van een maatje van me .
gewoon vooruit rijden met zowel aan linker en rechterkant auto's
toen kwam er zon dikke alfa romeo (die nieuwe) eventjes de weg opdraaien om te kijken of er wat aan kwam (ffies met de neus op de weg.
toen kwam ik er aan dus ik uitwijken naar rechts en remmen tegelijk (schrikreactie) en bam op me plaat ik reed 60 toen al ofzo .
scooter schoof over wegdek richting alfa romeo .
hij heeft zn hele voorbumper eraf liggen.
mijn schade is niet veel alleen twee valkapjes zijn kapot ( eerst wit gespoten nu zijn ze weer zwart :D)
maarja nu gingen we dus schade formulieren invullen enzo dus ik dacht eerst dat ik de lul was, omdat ik 30 kmh te hard reed in bebouwde kom .

ik ging dag ernaar naar me verzekeringmaatschappij en die zei dat de alfa bestuurder fout zat omdat hij het verkeer in gevaar bracht.
ik zei ''en me snelheid dan'' hij zei weet hij hoe hard je reed.
nu heb ik brief gekregen van de verzekering dat ik ws alles vergoedt krijg inclusief helm broek leren jas + nog eens 580 euro schade van de kappen (voorvork bleek ook tik gehad te hebben)

dus dat is wel mooi opzich > kan ik daar mooi een BCD voorkap van kopen enz .

laters
 
Als de ander het ongeluk veroorzaakt maakt het dus niet zoveel uit of je scoot opgevoerd is of niet? Wel kut als je zelf ongeluk veroorzaakt dan, zal maar is ff extra voorzichtig rijden dan:p
 
als er geen politie bij komt heb je geluk. altijd zeggen dat je scooter standaard is, en dat je je aan de maximum snelheid hebt gehouden. heb vorig jaar ook een ongeluk gehad, klapte met +-90 op een auto. gewoon ingevuld dat ik 30reed. ookal zegt de tegenpartijd dat je veel harder reed, het is 1 tegen 1, dus ze hebben geen poot om op te staan. en altijd een dag later naar de dokter gaan, zeggen dat je hoofdpijn hebt ofzo. dan kan je aantonen dat je extra pijn hebt gehad, en je hebt hebt weer een paar honderd euro meer letselschadevergoeding. 1 mijn geval waren dat zo`n 500euro enkel voor een blauwe plek en het melden van hoofdpijn aan de dokter :). en na het ongeluk je scooter afvoeren als de schade expert komt kijken.

ik hoop dat jullie wat aan mijn tips hebben.
 
Originally posted by Xearo
als er geen politie bij komt heb je geluk. altijd zeggen dat je scooter standaard is, en dat je je aan de maximum snelheid hebt gehouden. heb vorig jaar ook een ongeluk gehad, klapte met +-90 op een auto. gewoon ingevuld dat ik 30reed. ookal zegt de tegenpartijd dat je veel harder reed, het is 1 tegen 1, dus ze hebben geen poot om op te staan. en altijd een dag later naar de dokter gaan, zeggen dat je hoofdpijn hebt ofzo. dan kan je aantonen dat je extra pijn hebt gehad, en je hebt hebt weer een paar honderd euro meer letselschadevergoeding. 1 mijn geval waren dat zo`n 500euro enkel voor een blauwe plek en het melden van hoofdpijn aan de dokter :). en na het ongeluk je scooter afvoeren als de schade expert komt kijken.

ik hoop dat jullie wat aan mijn tips hebben.
Ik krijg 2700euro smartegeld voor gebroken been:W
 
nou voor onderzoek , ik had een maat van mij ooit eens op mijn brommer laten rijden (manston enzo ) hij was nog geen 16 en toen was ie gevallen , kwam de ambulance en toen kwam de politie ook nog eens ff kijken , en toen wouden ze mijn brommer meenemen :( , dus ik snel nog onopvallend toen ik zogenaamd naar de schade wou kijken de bogiedop en plakband over luchtfilter afgetrokken ,die bogie dop zien ze toch wel maar dat plakband niet ( gat )

ze namen mijn brommer mee naar het bureau , ik hoorde een paar dagen nix en ging eens bellen

hij werd helemaal technisch onderzocht

paar dagen erna nogsteeds

en toen hadden ze mij opgebeld dat ze hem niet gestartkregen en dat ik naar het bureau moest komen , ik dacht hij zal wel niet starten omdat er een gat in luchtfilter zit

toen ik hem aanmocht kicken merkte ik ook wel dat hij het niet deed, dus keek onder mijn brommer en jawel daar bungelde mijn bogie aan de bogiekabel ik dacht van ik doe hem er wel op en dan kan ik hem mee naar huis nemen ( ik moest hem echt hebben )hij zal toch niet veel halen met teveel lucht ( want dan rijd ie nog geen 50 , ooit eens getest )

nou hij starte , hun blij

mijn brommer op de rollerbank

oeioei..khoorde dat ie toch wel goed in z'n toeren zat :(

dus hij ging makkelijk over de 2 :(

en had dus alsnog een boette ..KUTZAKKE

mzzls

dirk
 
Je kon je misschien beter voor de domme houden en die bougie dop eraf laten hangen.. en gewoon je luchtschroef er helemaal in of uit draaien.. Zodat hij gewoon echt BAGGER loopt

(heb ik ooit gedaan) en heeft me echt een FLINKE boete gescheeld:eek:

Maar mijn scoot stond toen wel een nachtje op het bureau:)
maar het leuke is.. ik mocht hem de volgende dag Zelf maken:)
Dus had ik tijd zat om dat allemaal te doen.

BTW.. dit kwam niet door een ongeluk.. maar gewoon puur omdat ze me gepakt hadden op straat. En ik mee moest naar het bureau.
Maar ik had mijn gaskabel dus snel HARD kapot getrokken.. dus deed hij niets meer.

Misschien een beetje een wazig verhaal zo. Maar heb geen zin om het perfect uit te leggen, Kost zoveel tijd:)

Maar ik heb het ooit al eens eerder gepost. (vorig jaar juli of zo)

Greetz

Yvo:)
 
Back
Top