sorry dude maar jij bent geen deel van de oplossing maar van het probleem in mijn ogen...
Bekijk gewoon effe wat je typt: Het kan niet legaal daar...
Heb je je al een split second afgevraagd waarom?
Juist ja...
hier wil ik weer even op reagerren. Ik zelf heb een zip en ik rij alleen op industriegebied, en als er een meeting is blijf ik staan als meneer agent komt.
Ik wou de illegale meetings oplossen door legale meetings, maar dat gaat dus gewoon niet, ondanks blijf ik verder zoeken naar prive tereinen van bedrijven. Tuurlijk hbe ik afgevraagt waarom het niet legaal kan, hun reden was opgevoerde brommers mogen niet op de openbare weg, dat snap ik helemaal. De plek daar is echter zeer groot en komt bijna niemand behalve een paar vissers.
Maar der zijn mensen die ECHT met scooter bezig zijn en die willen een keer sprinten met andere scooters, wat normaal is in mijn ogen. Dan kan de politie toch beter meewerken da dat andere prutsers ( niet jou bedoeld natuurlijk, mensen die overal doorheen vlammen) zelf iets organiseren en dan iedereen eruit naait als er woute komen.
Ikzelf ben natuurlijk voorstander van legale meetings, maar dat gaat gewoon niet, iig niet in helmond, maar ik za;l hier zeker blijven zoeken naar prive plaatsen van bedrijven
eindhovens dagblad
Jonge brommer- rijders gewond
Maandag 8 maart, EINDHOVEN - Twee jongens uit Eindhoven, van veertien en elf jaar, zijn gistermiddag omstreeks vier uur gewond geraakt bij een botsing met een kleine vrachtwagen op de kruising Anthony Fokkerweg/Oirschotsedijk in Eindhoven. De twee reden op een brommer over de Anthony Fokkerweg vanuit de richting Boschdijk. De oudste zat voorop en de jongste achterop en beiden droegen geen helm. Bij de stoplichten bij de kruising met de Oirschotsedijk reden ze door rood en daarbij veroorzaakten zij een aanrijding met een kleine vrachtwagen die door groen reed, komende vanaf de afrit van de A2. De twee jongens zijn naar het ziekenhuis gebracht. De jongste moest daar blijven, de oudste kon gisteren vrij snel weer naar huis. De twee jongens krijgen nog een proces-verbaal. lees verder
als je op lees verder klikt moet je je registreren dat hbe ik niet gedaan, magoed, het staat dus in het Eindhovensdagblad.