This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Ongeluk scooter meeting E'hoven

idd damian aka quiksilver heeft gelijk, ik ben a; een aantal keer naar de gemeente geweest voor legale meetingsd, dat krijg je gewoon NIET geregelt.
Dan krijg je deze soort dingen, aangezien je tog je scooter wilt showen.
Als het nou legaal gebeurde hoeft ook niemand schrik te hebben voor de agenten.
Die helpen dan juist mee, maar zover krijgen we het hier in helmond.aarle rixtel nooit.
Legaal lukt gewoon niet, dus krijg je dit soort taffarelen, IKmoet wel zeggen in helmond is het ook nog vaak goed gegaan.
Maar dat komt ook vaak, oimndat de teams zelf afspreken met een PAAR man
 
ik wil tog een ding zeggen en dat is namelijk, dat iedereen altijd op forum zo begint te praten van wat achterlijk enzo. maar ik heb ook met lelystad en andere meetings gezien dat r mensen zijn van het forum dezelfde gedrag tonen als andere jongere.

en oh ja voel je niet gelijk aangesprokken.
 

sorry dude maar jij bent geen deel van de oplossing maar van het probleem in mijn ogen...

Bekijk gewoon effe wat je typt: Het kan niet legaal daar...
Heb je je al een split second afgevraagd waarom?

Juist ja... :|
 

mja maar dwingen ze daardoor respect af bij mensen die echt bezig zijn met scoots?
Nou nee...

Zijn we allemaal heilig?
Nou nee...

Heb ik ALTIJD een helm op gehad?
Nou nee...

Mogen we daarom nu niets meer zeggen?
Nou nee...
 
sorry dude maar jij bent geen deel van de oplossing maar van het probleem in mijn ogen...

Bekijk gewoon effe wat je typt: Het kan niet legaal daar...
Heb je je al een split second afgevraagd waarom?

Juist ja...

hier wil ik weer even op reagerren. Ik zelf heb een zip en ik rij alleen op industriegebied, en als er een meeting is blijf ik staan als meneer agent komt.
Ik wou de illegale meetings oplossen door legale meetings, maar dat gaat dus gewoon niet, ondanks blijf ik verder zoeken naar prive tereinen van bedrijven. Tuurlijk hbe ik afgevraagt waarom het niet legaal kan, hun reden was opgevoerde brommers mogen niet op de openbare weg, dat snap ik helemaal. De plek daar is echter zeer groot en komt bijna niemand behalve een paar vissers.
Maar der zijn mensen die ECHT met scooter bezig zijn en die willen een keer sprinten met andere scooters, wat normaal is in mijn ogen. Dan kan de politie toch beter meewerken da dat andere prutsers ( niet jou bedoeld natuurlijk, mensen die overal doorheen vlammen) zelf iets organiseren en dan iedereen eruit naait als er woute komen.
Ikzelf ben natuurlijk voorstander van legale meetings, maar dat gaat gewoon niet, iig niet in helmond, maar ik za;l hier zeker blijven zoeken naar prive plaatsen van bedrijven
eindhovens dagblad

Jonge brommer- rijders gewond
Maandag 8 maart, EINDHOVEN - Twee jongens uit Eindhoven, van veertien en elf jaar, zijn gistermiddag omstreeks vier uur gewond geraakt bij een botsing met een kleine vrachtwagen op de kruising Anthony Fokkerweg/Oirschotsedijk in Eindhoven. De twee reden op een brommer over de Anthony Fokkerweg vanuit de richting Boschdijk. De oudste zat voorop en de jongste achterop en beiden droegen geen helm. Bij de stoplichten bij de kruising met de Oirschotsedijk reden ze door rood en daarbij veroorzaakten zij een aanrijding met een kleine vrachtwagen die door groen reed, komende vanaf de afrit van de A2. De twee jongens zijn naar het ziekenhuis gebracht. De jongste moest daar blijven, de oudste kon gisteren vrij snel weer naar huis. De twee jongens krijgen nog een proces-verbaal. lees verder

als je op lees verder klikt moet je je registreren dat hbe ik niet gedaan, magoed, het staat dus in het Eindhovensdagblad.
 
nja tis dat ventje zn EIGEN DOMME schuld.

zolang je niet rijdt en de scooter geparkeerd staat kan de politie je nix maken.

Tis jammer dat een paar van die ellendelingen t moeten verzieken voor de verantwoorde mensen die met de scooter hobby bezig zijn.
 
Ik vind et ook ze eigen rotschuld
En meetings die niet goed georganiseerd worden moeten zowiezo afgeblazen worden door de joden want zo krijg je dit, door elkaar heenrijdende jongeren die patseren met hun scooter

Ze verdiende loon hij bracht waarschijnlijk wel meerdere mensen in gevaar
 


Zulke jonge mannetjes....tering he das toch niet normaal meer? Jemig. Dit soort mannetjes verneuken het gewoon, hoe komen die aan een scooter dan? Zijn die ouders ook niet echt lekker bezig lijkt mij, beetje eigen schuld, dikke... . Geeft ook weer het niveau van die meeting aan he, kom op man. Als je al naar zulke meetings gaat, en er komen joden, jemig he dan ga je toch niet wegrijden? Shit he. Kijk ik wil hier niet de moraalridder ofzo gaan uithangen, maar dit is echt te erg. Zal ook wel een behoorlijke klappert geweest zijn, dat vrachtauto'tje is helemaal verschoven door de klap.
 
maar als je sommige ondoordachte reacties van jongeren leest over zo'n meetings... eht 'VET' en 'SUPER' en 'VET GEBLAZEN' etc..
Terwijl een aantal van die 'meetings' echt gewoon groot risico was wat betreft veiligheid en gedrag

blijkbaar ligt daar ook het deel van het probleem en dat is 'moraal'
 
karoshi,.. wat doe jij voor opleiding, niet lullig bedoeld maar voel je je soms iets te goed voor deze forum,.. overal waar ik een reactie van je lees moet je iemand verbeteren lijkt wel.. of ik kijk er over heen..maar ik moet wel toegeven dat ik je meestal (lees meestal) gelijk geef.... verder sneu voor die jongen.. maar illigale of legale meetings,.. ik ga er beiden heen.. ik zorg er alleen voor dat ik een helm op me knar heb en me verder normaal gedraag,.. niet achterlijk ga rondrijden zoals te vaak gebeurt
 

Hij heeft een eigen zaak, toch Dieter?
En ik vind dat hij hier echt wel gelijk heeft..
 
11 en 14!!!!!!!!!!!!!! die kk kinderen horen nog in hun bedje te liggen wegterotte
GVD tis echt niet normaal meer nee vind je et gek dat de politie zoveel controleerd op meetings

VERDIENDE LOON absoluut geen medelijde mee
Ze hadden iemand anders wel dood kunne rijden en dan lekker voor hun hele leven kunne doken

Khoop dat ze daar nu wel achter zijn gekomen
 
leuke ouders hebben ze, wie laat zijn kinderen van 11 en 14 op een (opgevoerde)scooter rijden(zonder helm).
 
Originally posted by Xearo
leuke ouders hebben ze, wie laat zijn kinderen van 11 en 14 op een (opgevoerde)scooter rijden(zonder helm).

Misschien ook wel lekkere vrienden die ze hebben, wie leent nou zijn scooter uit aan een knaapje van 14 :? Vaak interesseert het die ouders allemaal niks zolang ze maar uit huis zijn.
 
Tsjah, op de een of andere gekke manier vind ik dat je deze jongetjes het niet kwalijk kan nemen, dat klinkt misschien gek... Maar ik besefte vroeger ook nooit hoe belangrijk een helm wel niet is... Nadat ik me 1e klapper had meegemaakt besef je dat je niet een helm draagt om boetes te voorkomen, maar puur voor jezelf... Ik had nog geluk dat ik een helm droeg @ mijn 1e klapper, dat heeft er voor gezorgd dat ik nu altijd met een helm op rij... Helaas hebben deze kleine jongetjes het op de "harde" manier moeten leren...(en Leeftijd zegt niets over een persoons denken en doen, je kan immers vroeg volwassen zijn ,of laat )
 

Ik heb een eigen zaak en mijn hoogste opleiding is technisch middelbaar met hier en daar een opleidingscertificaat...
Maar dat doet hier niet ter zake...

1. Ik heb gewoon mijn buik vol dat bijvoorbeeld Inne en de crew van dit forum meer dan serieus bezig zijn met scooters en alles wat daar rond hangt en het die mensen als maar moeilijker gemaakt wordt om iets serieus op poten te zetten door deze doelgroep en dergelijke "races".
2. Dat komt misschien ook door mijn leeftijd. Ik betrap er me soms zelf ook op dat ik soms effe moet terug gaan in de tijd en kijken hoe ik ZOU gereageerd hebben moest ik daar gestaan hebben op die leeftijd. Als je ziet dat het maximum leeftijd verschil hier al oploopt tot 8 jaar...
3. Iedereen roept dat ze het verdient hebben. Niemand verdient om ergens met zijn scooter op te klappen hoe gek ze ook doen. Maar medelijden hebben met zo iemand is natuurlijk een andere zaak...

Hopelijk heb ik het mistgordijn rond mijn persoon een beetje opgetrokken? 8P
 
het is maar waar je je eisen legt. Het is voordehand liggend en erg logisch dat georganiseerde meetings(lees: legale) altijd veel beter af lopen dan illegale meetings. Uit mijn ervaring zie ik dat in illegale meetings altijd iets van onrust heerst, niemand zit echt lekker op zijn scooter, en iedereen is toch vaak gespannen door de coppers. Dit kan dus vaak tot hektiek leidden, en vooral bij het naar huis/weg rijden. Dat deze jongens een ongeluk hebben gehad wil niet zeggen dat het daardoor komt, maar de mogelijkheid is wel groot. Tuurlijk je gunt niemand een ongeluk, maar met 11 en 14 jaar, zonder certificaat, waarschijnlijk zonder toestemming van de ouders, en zonder helm, zoek je het probleem wel op. De media zorgt er dan direct voor dat ''scooters'' worden afgekafferd en uitgeblaft in de kranten etc.. terwijl dit dus door een groep wordt veroorzaakt die hier eigenlijk nog helemaal geen kijk op en verstand van heeft. Ze verpesten het dus wel deels doordat scooterrijders snel een slecht imago krijgen i.v.m. ongelukken e.d
 
Ja idd daarom hebk dus geen medelijden met ze
Die groep zorgt ervoor voor het zoveel controleren op scooters door de politie
En ow wat hebk een hekel aan die mensen