Originally posted by David
Vanaf nu iedereen gewoon een pistool mee in de auto/op de scooter. Als een agent je een bekeuring geeft schiet je em gewoon hartstikke dood.
"Tja HIJ heeft me gekwetst"
Waar gaat het heen, ik snap er echt geen moer meer van.....
Originally posted by hebo-aeroxje
Collega's op mijn werk voorspellen dat er ongeveer over 10 jaar een soort van burgeroorlog zal uitbreken als het zo door blijft gaan ...
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Zoiets had ik 2 jaar geleden ook gezien , die gast was 25 jaar werkloos dus uitkering , en sprak slecht nederlands.
Toen werd hem gevraagt waarom hij geen werk had...Geen zin was zn antwoord.
Nu heeft dit niet echt iets te maken met het incident van M.rat maar de samenleving word steeds slechter en alles word maar getollereerd.
Tijd dat het verandert...
PaupersOriginally posted by Bas@Area
Leuk detail over de gezinssituatie van onze Murat;
Zijn Pa zit in de bak vanwege een moord in Dordrecht , Criminele afrekening.
Zijn woordvoerder is net uit de gevangenis ivm heroine handel.Hij had een cafe in Den Haag waar de vader van Murat, Murat vaak mee nam.....
zoiets tog ook in duitsland gebeurd..?Originally posted by hebo-aeroxje
Collega's op mijn werk voorspellen dat er ongeveer over 10 jaar een soort van burgeroorlog zal uitbreken als het zo door blijft gaan ...
Originally posted by haagze sf2
Nu weer leraar neergestoken in amsterdam...
waar gaat het heen met NL.....
Originally posted by scooteraars
Was het een buitenlander die dit x iemand neerstak Ja zker
Laatst gewijzigd: 23-01-2004 19:31
Amsterdamse leerkracht neergestoken
Een leerkracht van de Mgr. Hermusschool in Amsterdam-West is neergestoken. De dader zit vast. Hij heeft bekend.
Leerkracht neergestoken
Oud-leerling
De leraar is zwaargewond naar een ziekenhuis gebracht. Zijn toestand is zorgwekkend. De dader is een 35-jarige man. Het zou gaan om een oud-leerling van de school voor kinderen met hoor-, spraak- en taalmoeilijkheden.
Begeleiding
De steekpartij gebeurde in een kantoor in de school. De neergestoken leraar zou zich bezig hebben gehouden met de begeleiding van oud-leerlingen. De dader zou nog onder begeleiding van de school hebben gestaan.