Oisterwijk Listmeeting + Aftermeeting foto's

Gesigneerde paal :p
IMG_0582.JPG
 
Originally posted by Pronk
Huh?? Dit is echt eng, Dieter zei dit gister @ aftermeeting tegen Mol, maar daar was jij helemaal niet bij :D

Volgens mij bart, zat jij gewoon de hele avond onder de werkbank van Derek, en heb je ons afgeluisterd! :rolleyes:

Dieter en ik zijn telepathisch verbonden met elkaar ofzo? 8P

En je mag me niet pesten, Pronk, omdat ik zo verlegen ben ;(
 
Originally posted by Mark@Typhoon
Hey Hey,

Ik zag gisteren heel wat scootertjes rond mijn woonplaats tuffen (woon niet zo vreselijk ver van Oisterwijk). Zag ook wel wat bekende scooters op aanhangwagens voorbij komen.

Moet zeggen.. Het begon lichtelijk te kriebelen bij me. Maar ik heb scooters toch helemaal afgezworen.

Anyway, het zag er goed uit. En bij deze nog even: Boyd en Joost.. Jullie zijn netjes bezig! Leuke score's!!

Groetjes,


Mark

Het was niet verboden geweest om ff te komen kijken hoor :) Ik dacht trouwens dat je d00d was :p
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Het was niet verboden geweest om ff te komen kijken hoor :) Ik dacht trouwens dat je d00d was :p

Dood :p Neuh..

Heb de laatste tijd veel te doen gehad. Ben verhuist en nieuwe school/baan enz.

Dacht: Laat ik weer eens een kijkje op het oude vertrouwde forum!

M'n typhoon staat zeer eenzaam in de garage. Heb er wel wat kleine plannetjes mee. Gewoon lekker opknappen in de lente/zomer (puur voor de lol). Echt een project zit er denk ik niet meer aan te komen. Maar het is wel heel leuk om te zien dat bv Boyd en Joost zo leuk scoren! Als ik dan terug denk aan de tijd dat ik Joost voor het eerst zag met een Rox met alleen een Bidalot pijpje + hebo vario! En kijk nou eens! En Boyd ook.. Super gegroeid. Heel leuk om te zien!

Anyway.. Zal af en toe weer eens een kijkje nemen hier. (wel vreemd he ;) Het blijft een beetje trekken :))
 
W000t. Ik ben benieuwd wanneer de echt erge foto's online komen.
Verder wil ik Arnoud bedanken dat we bij hem thuis mochten chillen met ze allen. Leuk huisje trouwens O-)
En ook je ouders bedankt!

[edit]
Of was het nou bij Derek :? ik haal die jongens altijd door elkaar :X
[/edit]
 
Over het sprinten...

Mijn brommert functioneerde niet 100% goed. De kappen hingen met tie-wraps, en tijdens het vervoer is de voorkap beschadigd. Hierdoor zat mijn radiateur niet 100% goed vast.....

Vandaar dat sprinten niet tov ging. Aan de andere kant...: Ik heb een teringhekel aan dat gesprint, en ik vind hetnog gevaarlijk ook :X
 
kvindt het mooi als je mensen ziet als Mol die echt kunnen kiezen tussen bier en scooter heel verantwoordelijk :)
 
Ik had het al in andere topic van oisterwijk gezegt, maar die van Joël loopt echt mooiste van allemaal. Althans, die ik goed heb kunnen zien. Ik heb niet bij de sprints gekeken, maar tegen het einde, reden Joël en Ivo hele tijd heen en weer op die toegangsweg en daar stonden wij met onze bus.
Echt geen enkel stottertje of hapering, mooie sound en als de brandweer. Mijn complimenten.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2


Dieter, neem de meeting-p0al weer mee naar Duitsland, want er zijn gisteravond weer sn0de plannen gesmeed om misschien toch mee te gaan :W

bart het is meetingpoal :p
 
Originally posted by Sander
Over het sprinten...

Mijn brommert functioneerde niet 100% goed. De kappen hingen met tie-wraps, en tijdens het vervoer is de voorkap beschadigd. Hierdoor zat mijn radiateur niet 100% goed vast.....

Vandaar dat sprinten niet tov ging. Aan de andere kant...: Ik heb een teringhekel aan dat gesprint, en ik vind hetnog gevaarlijk ook :X

Je klinkt al de zoveelste excuusjes verzinner. Branden en muil houden...
 
Originally posted by nylez
Karoschi gvd mooie paal man!

Had hem alleen iets groter verwacht helaas zag ik je maar een keer lopen en toen ging je weer weg dus helaas heb ik niet kunnen taggen. Volgende keer beter

schrijf mijn naam juist prutzor :p

Maar euhm een paal hoeft niet groot te zijn he... Het is wat je er mee doet he :rolleyes:
 
Back
Top