This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

nx bigbore bitch

Mag ik een poging doen voor de eerst salto met een scooter met dit ding !

Gvd, wat een korte wielbasis en wat een balhoofdhoek 8P
Ik hoop dat die het een beetje kan houden allemaal, succes dermee :*

Damn dit ziet er echt niet uit :X

Ben misschien de enige maar blok moet naar achter, lager (veeeeel) dan gaat de onderkap er mss niet meer op maar dat kan je op een of andere manier zeker oplossen of zonder!

Op dit moment is de wielbasis veel te kort en de balhoofdhoek echt bizar zoals danny ook al zei.

Zou er toch nog wat aan veranderen desnoods nieuwe blokophanging lassen.

Succes iig!

Als je achterop springt zakt t frame achterdoor..

En met die kappen is het echt geen porem idd lijkt net een ludix, btw scooterspecial of scooter70

Bohh lijkt echt bij elkaar geraapt sorry dat ik het zeg.

Ik dacht dat Peter ook nog je oude sonic framepje had gekocht, waarom het blok daar niet weer trug onder en voor de tijden gaan })

Haha ja heb het al zo druk, zie soms dingen over het hoofd

My fault. my tip, laat dan die kappen er gewoon af.

wel een vette minakort deksel btw!

Ik zou het lekker zo laten, die 10" eronder vind ik er imo zeer apart uitzien, en lelijk vind ik het echt niet.
Hoeveel weegt het in zijn geheel?

ik ben dus Peter

hehe nou jongens jullie hebben zeker gelijk dat het even slikken is als je hem ziet
bovendien staat de scooter er zo erg beun bij.

het balhoofd is inderdaad redelijk recht, maar heb nu al een aantal sprints getrokken en geen last gehad van trillingen, ook niet bij +- 120km/u.

de wielbasis is nogal vertekend op de foto's, komt denk ik vooral omdat de slider best hoog is. wielbasis heb ik net opgemeten en is 143cm.

we gaan nu op zandvoort even bekijken hoe het allemaal rijdt, en hoogstwaarschijnlijk gaat er dan toch echt wat veranderd worden aan het frame. (lees: achterkant omlaag)
de slider is vandaag in een mooi kleurtje gezet, en morgen word alles nog mooi en goed weggewerkt. daarna eens het totaalplaatje bekijken, wat echt even wennen gaat worden denk ik zo!

als jullie verder tips of commentaar hebben, zowel positief als negatief, is dat van harte welkom natuurlijk.

Wielbasis 1430??? ff checken of je weet wat het is, Hart op hart van de velgen he!? Blijkbaar verkeerd

volgens mijn berekeningen is de wielbasis 110cm en de rand tot de rand van de banden is 143cm.

erg kort dus

blok ophanging is goed hoor, staat alleen beetje raar nu allemaal omdat het nu uit verhouding is dan dat het normaal voor gemaakt is.
maar geloof dat peter tkch uiteindelijk een ander blok onder de slider doet toch? anders denk ik tog dat het beter is beetje aan te passen ja
Ik zie jullie van weekend wel!

15/41 vertanding zwaarder als deze krijg je niet voor mina kort dat is het probleem

Heb jij het malossi en het polini setje gemixt gebruikt?
Dan kan je namelijk voor een sonic een rf van 6 krijgen, dit had een van onze klanten ook in zijn sonic blok liggen en dat heeft toen bij hem het wheeliegedrag verholpen.

Op deze pagina staan die beide setjes:
http://www.opvoeren.nl/shop/onderde...Sonic LC&Afk=soniclc&Srt=vert&Srtn=Vertanding

Je rf word dan 6,4 als je ze beide monteert.

En bestaat indd van polini sec. vertanding setjes, en DMP heeft deze tegenwoordig ook. keuze genoeg iig