NX 2fast4race Slider

Status
Not open for further replies.
OMG Youri, ik hoorde het al van je ongelukje :X
(onder aan de dijk, van die kleine blonde verbeek, 5 min nadat eht gebeurd was)

Erg zeer gedaan? :*
 
Klote man, altijd kut als je zelf helemaal open licht

tevens ook jammer van de slider denks :p
laat us wat fotos zien ?
 
neit veel pijn beetje door bijten he :W

zal zo even foto,s posten van de schade

heb morgen ook me onderkuip binne dus kan eindelijk gespoten worden.

oooi
 
Sterkte kerel ;) wees blij dat je niet veel bijzonders opgelopen hebt,ik zelf heb het ook gehad met de sr net voor ik aan de zippa begon en je schrikt je dood,dan weet je pas dat het geen speelgoed is ;)

succes met de herbouw en sviz spreekt zn groene mattie :*
 
@sviz

geschroken neit echt man ,slider loopt al weer als ene zonnetje:W

@ maik
ga ze maken,heb ook onderkuip binne gehad dus binnekort komt het jou kan op.:p

foto,s post ik vanaaf even

cheerss
 
pff dat is minder. ik weet hoe het voelt als je gas blijft hangen en je dan alsnog gaat.

succes met je herstel je scooter
 
jooo ziet er goed uit , wat een troep trouwens he die kickstarter van stage rommel :p 3 x kicken en je bent die zwarte ringen kwijt haha en dat voor 25 euro, erg netjes zoals ik al zij ben benieuwd hoe het knald


joooooooo
 
@ dennis

super kut ja maja doe je er aan :p? oowja nieuwe veer en nieuwe gaskabel er op en is weer dikke top.

@ speezkeez

i know maar komt nog wel.wil um eerts even op de bank gooi en daarna gooi ik blok er van onder en even flink hak en beitel tuning:W

@ rjm speed beta
ja die stage 6 dingen zijn echt verschrikelijk kut,die ringetje,s vallen er af en heb er 2 door getrapt:s

cheersss
 
Schade aan je zelf is idd pak erger dan je scooter gelukkig maar anders weer een hoop kosten erbij. Wat heb je gedaan... je onder je scooter gegooid om hem niet te erg te beschadigen ofzo :+

Komt allemaal wel weer goed. Succs en sterkte iig :#
 
daar lijkt het idd wel op!
maargoed scoot is maar materiele schade ;)
je eigen lichaam is onbetaalbaar

en tog ist ubervette scoot!
volg um
 
genees snell :W ,neeja viel op de zeikant en inderdaad neit veel materieel schade.

me armen en buik ziet er alemaal heel goed uit en gok nog een dag of 4 en dan is het weg dus is mooi.

aleen de lak van de scooter is redelijk duur jammer genoeg, gok denk op 150 euro schade.


ooooi
 
150 euro schade :p
hehe de stukjes lak die eraf licht misschien haha;) die voetenplank moet dus compleet overnieuw, zelfde als de zijkapjes.
maar dat komt allemaal wel goed youri ;)
ik hoor het wel wanneer het weer zover is haha :)
 
waar gok jij het op dan ?;p

ga eerst even 2 weekje,s naar spanje toe en daarna kijk ik eens verderrss

ooi

Komt goed, via mij is het niet zo duur neej. maar NORMAAL had je nu zeker schade voor 500 euro man :p

Ik had eens paar krasjes op een scooter van me zijkant voor en zijkant achter, even laten taxeren door een taxeur vant werk:p schade werd 1250 euro :p lol
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top