NX 2fast4race Slider

Status
Not open for further replies.
Ik zou lekker die c21 eronder laten,
Met wat voor een lens heb je btw deze foto gemaakt?
63mupw7.jpg
 
Your ik schijf me morgen even in ;p vandaag dus alweer vergeten.

Als je terug bent maar even samen banken bij ddl :) fijne vakantie btw.

Oooi
 
Ik ben het waarschijnlijk niet eens met de meerderheid hier want vind die MHR beter staan dan die C21 :W
 
die achterveer :D

érg mooi project, maar dat was t bij de vorige eigenaar al;) staan er nog plannen voor het uiterlijk van je slider??

grtz ken
 
helootje,sss

weer terug van een 10dagen niks doen veel te veel bier en bradworsten gegeten.

gaan we weer verder met de slida.

@ iedereen ja vindt de c21 ook vele malen better staan dus de team gaat de deur uit

@ thys is met een fiseye lens gemaakt.

@ peps komt goed,moet nog even NX betsselen voor 16 september

@ tommy
kwa uiterlijk gaa ik niet met de lak en kappen loope kutte want die zijn gewoon nog in top staat.
ga mischien wel met kiesler velg rijden,maar moet even kijken wat het mooiste staat.
en mischien dubbel disc voor.

groetje,sss
 
aloha,

NX is gekocht en ook een 28keihin de echte.

nieuwe kickstart as
nieuwe SSP kickstart pedaal
nieuwe malossi recht spruistuk.

krijg ik deze week of volgende week binne


laterss
 
heejjj yoeriii:D,, ik ben bianca en ben 15 jaar;p ik heb al veel over je gehoord en gelezen, en je bent echt een kaii goede gozer:) (ik d8 ik zoek maar ff contact via deze site) zelf ben ik een week op kite vakantie geweest in workum in friesland,dat was met een jongeren kamp van vinea... Ik kan nog niet op mijn board blijven staan ofzoo hoor,,, ja 10 meter miss:p,, dat is wel jammer, ik had wel zoiets aan het eind van de week wil ik kunnne kite,, maar helaas zo liep het niet! haha,, maar toen ik zag dat je in zlnd woonde von ik het nog meer superrrr ,, ! zelf woon ik in zeeuws vlaandere maar k zit in goes op school.. Jammer dat je zoveel weg moet voor het kiten.. want ik zou best wel een x met je willenn afspreken.. maarja je kent me natuurlijk helemaal niet, je hebt zelfs geen foto,, dus beetje raar maar waar.. ik wil best x een foto opsture maar dan moet je me maar ff maile als je wilt natuurlijk(A) want ik zou je echt supergraag een keer in het echt willen zien en een x een babbeltje maken!! zou me echt superr lijken.. nou ik hoor het wel van jee...
me emailadres is biancaluteijn@zeelandnet.nl
doeii ,, groetjes bianca;)
 
nog meer mensen die willen meeten hahah blind date geen probleem.hahahah

28keihin is binne gekomen
aleen zit nog op me NX te wachten is mischien wat fout gegaan met de post.
ook op me aim mychron3 en waterpomp van sp-parts zit ik al een paar maanden op te wachten,dus schiet niet echt op

greets
 
Zou dat door die Slider komen :+?
Als je je Giechelgas binnen hebt moeten we afspreken Groenmaatje ;)
Voor de rest ziet het er natuurlijk netjes uit :)
Ga je trouwens dat subframe nog veranderen of hou je het zo?

Sven
 
Ik ga hier serieus kapot... dit soort dingen zijn vroeg op de morgen niet goed voor je :p


Om maar ontopic te blijven...: leuke scooter ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top