heejjj yoeriii
,, ik ben bianca en ben 15 jaar;p ik heb al veel over je gehoord en gelezen, en je bent echt een kaii goede gozer
(ik d8 ik zoek maar ff contact via deze site) zelf ben ik een week op kite vakantie geweest in workum in friesland,dat was met een jongeren kamp van vinea... Ik kan nog niet op mijn board blijven staan ofzoo hoor,,, ja 10 meter miss
,, dat is wel jammer, ik had wel zoiets aan het eind van de week wil ik kunnne kite,, maar helaas zo liep het niet! haha,, maar toen ik zag dat je in zlnd woonde von ik het nog meer superrrr ,, ! zelf woon ik in zeeuws vlaandere maar k zit in goes op school.. Jammer dat je zoveel weg moet voor het kiten.. want ik zou best wel een x met je willenn afspreken.. maarja je kent me natuurlijk helemaal niet, je hebt zelfs geen foto,, dus beetje raar maar waar.. ik wil best x een foto opsture maar dan moet je me maar ff maile als je wilt natuurlijk(A) want ik zou je echt supergraag een keer in het echt willen zien en een x een babbeltje maken!! zou me echt superr lijken.. nou ik hoor het wel van jee...
me emailadres is
biancaluteijn@zeelandnet.nl
doeii ,, groetjes bianca