Editt: @ j0enne natuurlijk
Ik zal het kort houden:
Ik fietste een keer met 2 vrienden uit school richting huis, gewoon relax, mooi weertje erbij
. Wij fietsen gewoon en er was ergens een zijstraatje, we keken zo daarin, zien we op 40 meter afstand ofzo een flinke groep Turkz0rs en Marokkanen staan met de fiets. Wij keken alleen, verder niks aan de hand en fietsen gewoon rustig door. Na een tijdje komen die lui ineens die straat uit en beginnen te schreeuwen enzo. Komen ze naast ons fietsen met +/- 20 man. Schreeuwen en doen, tegen je fietssleutels trappen(zodat ie afbreekt). Wij dachten ook: Kut, dat wordt hem niet tegen 20 man.
Op een gegeven moment stonden wij klemgereden op de weg, begint de stoerste neger van de groep te schreeuwen: Ja, kom dan **flikkers, eerst kijk je naar ons doe dan nu ook wat. Maarja, als je die kerel een pets verkoopt heb je direct de andere 19 lui op je nek zitten. En echt: Wonderen bestaan
Opeens kwam er een kale kerel in bomberjack aangefietst, stapt af, haalt een vlindermes uit z'n jas, loopt op de die kerel af....
Nou, opeens konden ze heel hard fietsen met z'n allen.
Die gabber, ja, ik ken die lui wel. Als je ze weer tegenkomt moet je zo gewoon direct in mekaar stampen....
Wij stonden daar met z'n 3en: WTF
Nouja, kort was het verhaal niet....
Iig leuk ter lering en vermaak :7