Nutteloosche Plaatjes #36

Status
Not open for further replies.
deze px3t ofzo

*pic*

achja... zal volgend jaar wel worden.. kan nu iig weer tijdje vooruit :p

Die is inderdaad ook wel vet, alleen jammer van die tribal op de hals, en de knopjes van de potmeters vind ik ook niet je van het. Maar altijd nog 234982734x mooier dan de warlock :p
 
Zal wel zijn dat jij zo denkt. :D
Jij studeert ook psychologie als ik het mij goed herinner, jij wilt mensen veranderen en helpen psychisch. Anders heb je "geen" werk als we ze buitentrappen. :+

Ja ik studeer psychologie maar dit heeft er niets mee te maken. Het probleem met de kinderen van immigranten is een sociologisch probleem dat "gemakkelijk" is te verklaren met de differentiële contact-theorie..

gabriel2.jpg

gabriel1.jpg

marc2.jpg

kathleen2.jpg

moet-hier-een-tekening-bij-.jpgog9icn.jpg


"Dit" is mijn buurt.. De Brugse Poort in gent.
 
Last edited:
Hoe is jouw ervaring dat met ''de kinderen van immigranten'' in die buurt waar je woont. Wij zien meestal de slechte kant van deze personen en als je er dagelijks tussen woont kan jouw ervaring totaal anders zijn. Aangezien de Brugse poort niet de meest veilige buurt is van Gent.

[ir]http://raym.deds.nl/gent8.jpg[/ir]
 
gepaste klap uitdelen is niet zo erg, maar ik zie ze mensen slaan, die al wegliepen/met de rug naar de agenten staan.

moeten ze bij mij echt niet doen, want dan betekent z'n politieuniform helemaal niks meer voor mij.

Beetje late quote;

beetje kort door de bocht Johnny. Je ziet alleen een filmpje van 2 minuten. Je weet niet wat er vooraf is gegaan. En ik vind dat de politie dit best mag doen, als de scholieren, in dit geval, het verdienen.

Je hebt van die roffe pappi's die stoer tegen de politie komen doen, en na een tik door blijven gaan en dan wegrennen. De politie krijgt gewoon geen greintje respect meer van de jongeren. Ik wil mensen ook niet beledigen, maar vaak is het wel dat VMBO-volk. Niks mis mee, maar daar zitten toch vaak de rotte appelen op school
 
Beetje late quote;

beetje kort door de bocht Johnny. Je ziet alleen een filmpje van 2 minuten. Je weet niet wat er vooraf is gegaan. En ik vind dat de politie dit best mag doen, als de scholieren, in dit geval, het verdienen.

Je hebt van die roffe pappi's die stoer tegen de politie komen doen, en na een tik door blijven gaan en dan wegrennen. De politie krijgt gewoon geen greintje respect meer van de jongeren. Ik wil mensen ook niet beledigen, maar vaak is het wel dat VMBO-volk. Niks mis mee, maar daar zitten toch vaak de rotte appelen op school


racist:rolleyes:
 
Hoe is jouw ervaring dat met ''de kinderen van immigranten'' in die buurt waar je woont. Wij zien meestal de slechte kant van deze personen en als je er dagelijks tussen woont kan jouw ervaring totaal anders zijn. Aangezien de Brugse poort niet de meest veilige buurt is van Gent.


8525_128039247242_642127242_2381150_5029341_n.jpg


ik voel me er gewoon veilig.. nooit problemen gehad!
 
939875157_5_bSJ8_1.jpeg


met die rechtse had ik vroeger contact, zag net weer eens een foto'tje van dr, ze lijkt wel op een bepaalde celeb :W
 
In Gouda voel ik me over het algemeen ook gewoon veilig. Ook in de buurt die in het nieuws kwam; Oosterwei. Maar ik kan begrijpen dat mensen zich ook relatief onveilig voelen. Dat gevoel verschilt per persoon.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top