Nutteloosche Plaatjes #36

Status
Not open for further replies.
gepaste klap uitdelen is niet zo erg, maar ik zie ze mensen slaan, die al wegliepen/met de rug naar de agenten staan.

moeten ze bij mij echt niet doen, want dan betekent z'n politieuniform helemaal niks meer voor mij.

Ja en dan....

Sorry hoor, maar dit is erg kort door de bocht, tuurlijk ik zou het ook slecht trekken als ik zo klappen zou krijgen van de politie, tuurlijk is dat kut als je niks doet.

Maar wat wil je doen? Als je terug gaat meppen krijg je zowiezo al 20 man over je heen (dat maakt 'opzich' dan niet veel uit) Maar krijg je ook geen strafblad ofzo? Ben je veel verder van huis....

(Niks persoonlijks verder)
 
Editt: @ j0enne natuurlijk ;)

:D

Ik zal het kort houden:

Ik fietste een keer met 2 vrienden uit school richting huis, gewoon relax, mooi weertje erbij:D. Wij fietsen gewoon en er was ergens een zijstraatje, we keken zo daarin, zien we op 40 meter afstand ofzo een flinke groep Turkz0rs en Marokkanen staan met de fiets. Wij keken alleen, verder niks aan de hand en fietsen gewoon rustig door. Na een tijdje komen die lui ineens die straat uit en beginnen te schreeuwen enzo. Komen ze naast ons fietsen met +/- 20 man. Schreeuwen en doen, tegen je fietssleutels trappen(zodat ie afbreekt). Wij dachten ook: Kut, dat wordt hem niet tegen 20 man.

Op een gegeven moment stonden wij klemgereden op de weg, begint de stoerste neger van de groep te schreeuwen: Ja, kom dan **flikkers, eerst kijk je naar ons doe dan nu ook wat. Maarja, als je die kerel een pets verkoopt heb je direct de andere 19 lui op je nek zitten. En echt: Wonderen bestaan :D Opeens kwam er een kale kerel in bomberjack aangefietst, stapt af, haalt een vlindermes uit z'n jas, loopt op de die kerel af....

Nou, opeens konden ze heel hard fietsen met z'n allen.

Die gabber, ja, ik ken die lui wel. Als je ze weer tegenkomt moet je zo gewoon direct in mekaar stampen....

Wij stonden daar met z'n 3en: WTF:p

Nouja, kort was het verhaal niet....

Iig leuk ter lering en vermaak :7
 
Je heb 2 optie's

- de negert/turz0r/mocro met de grootste bek in 1x goed nokkie meppen
- je in elkaar laten slaan als een meisje


:+
 
Schijnt goed te werken he (verhalen over gehoord :+).

Als je de gene met de grootste bek een beste tik verkoopt, zodat die inene out is, loopt de rest van de groep ook weg.

Maar het is echt tering volk hoor.... Maar waar ik me dan nog het MEEST aan erger, zijn die Nederlandse jongens die er tussen lopen. GVD doe toch eens normaal.

Edit: dit nog voor roberts reactie getypt :+ meerdere mensen ervaring mee blijkbaar:p
 
Ja, klopt.

Was uiteraard optie 1 geworden. Gewoon je huid zo duur mogelijk verkopen.

Maarja, was een leuke kennismaking met die gabbert iig :p
 
Die gasten lopen altijd achter iemand aan, diegene met de grootste bek.
Als hij nokkie is begint die groep ineens te flippen, wtf Ali 23 is out!

:p
 
Zijn af en toe ook net koeien, hier verderop is Bertha 23 zwanger.

Bij hun is Fatima 39458 zwanger :+
 
Ik denk zelf als mij dat was gebeurd met die staking dat zoon kerel mij 1 of 2 x had geraakt en dat het erna toch wel meenes was geweest als je 1 of 2 rojaale klappen uitdeel naar een blauw gelopen kerel dat hij toch wel een sireus dik gezicht heeft?

Groetjes Svenn
 
Je heb 2 optie's

- de negert/turz0r/mocro met de grootste bek in 1x goed nokkie meppen
- je in elkaar laten slaan als een meisje


:+

- 1 iemand een pets verkopen, en een mes in je rug hebben.


Allemaal het land uittrappen.


Ook mijn avatar past weer lekker bij dit onderwerp :p.
 
Ik denk zelf als mij dat was gebeurd met die staking dat zoon kerel mij 1 of 2 x had geraakt en dat het erna toch wel meenes was geweest als je 1 of 2 rojaale klappen uitdeel naar een blauw gelopen kerel dat hij toch wel een sireus dik gezicht heeft?

Groetjes Svenn

wat zeg je nou allemaal?
 
[ir]http://weblogs.nrc.nl/discussie/files/november_2007/werk_allochtonen_pe_198379a.jpg[/ir]

Pfff wat heb ik toch een hekel aan die binkie marokkaantjes zeg, sjonge jonge jonge. Gister ook weer met uitgaan, was hier in Utrecht ff de stad in geweest, om een uur of 3 ff naar de snackbar, staat er voor de snackbar al zo'n kerel met zn burberry overhemd en nike petje een of andere niets vermoedende engelsman uit te dagen, met 100 keer schreeuwen i kill you i kill you, die engelsman elke keer weg lopen totdat die gast zn burberry shirtje uit deed en echt wilde knokken, beetje duwen en stoer doen enzo....

Die gast slaat die engelsman op zn hoofd, engelsman wordt woest, trapt die marokkaan in elkaar, politie erbij, marokkaan probeert die gast nog te pakken maar poltie pakt hem vast.

Marokkaan de politie auto in, jullie moeten me laten gaan jullie weten niet hoe het werkt in dit land, ik pak die buitenlander hij moeten weten dat dit mijn stad is bla bla bla...

Gast gedraag je gewoon...

Vandaag in de trein ook zoiets, controle en onze Marrokaanse medelander had uiteraard geen vervoersbewijs. Controleur zegt zo heel rustig, nou meneer u krijgt nu een boete, zou ik misschien uw identiteitsbewijs mogen zien. Die Marrokaan wordt ineens kwaad, schreeuwt iets over zijn rechten waarop de conducteur zegt, ok dan geen boete maar dan moet u er nu uit.
Vervolgens wilt die gozer dus niet uitstappen, waarna de conducteur hem een zeer zacht (ik stond ernaast, was echt niets) duwtje richting uitgang geeft, waarop die gozer echt ontploft.

Lang verhaal kort, trein had 20min vertraging (en ik miste me aansluiting :() alleen maar omdat zo'n ventje zich weer te stoer voelde
 
@ vissa: Kleine wereld denk ik.. Vrouwelijke passagier in die auto, was een nichtje van mijn werkgever. Ik hoorde gister opeens het verhaal van 'de andere' kant. Bizar om dat hier ook te lezen.
 
doublefacepalm.jpg


beetje kansloos hoor...je avatar & leus.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top