Nutteloosche Plaatjes #36

Status
Not open for further replies.
Als je je kind verdomme normaal opvoedt heb je zulk gezeik niet, die ouders mogen net zo goed een nekschot krijgen..

Wel lekker kinderen maken, kinderbijslag ontvangen en ze vervolgens de straat opschoppen omdat je te lui bent om ze een normale opvoeding met normen en waarden te geven..

Idem. met al die criminele (allochtone) jongeren, helaas.
 
Wat is de reden dat de politie er zo op los slaat dan?

Denk als ze mij een paar keer voor niets slaan, dat ik echt wel begin te flippen.
 
Ja idd, dat bedacht ik mezelf ook wel.

Maarja, deze scholieren wisten waarschijnlijk ook wel van tevoren dat het niet de bedoeling was.

Ben ook wel eens aangehouden toen ik de stad in ging. Zeggen ze tegen je dat je niet mag staken en rotzooi trappen en schrijven je BSN nummer van je ID over. Wordt je later aangehouden en je staat op hun lijst dan heb je probs.

Maarja, als je daar loopt zonder te rellen of wat dan ook en je wordt gewoon met zo'n knuppel in mekaar gejengeld, zou ik het ook niet pikken.

Zou lastig worden dan. Als je een agent een flinke peer geeft, ben je nog niet direct klaar.
 
Haha, kijk ze lopen, zo moet het. paar meppen met een knuppel is zo erg ook niet.


gepaste klap uitdelen is niet zo erg, maar ik zie ze mensen slaan, die al wegliepen/met de rug naar de agenten staan.

moeten ze bij mij echt niet doen, want dan betekent z'n politieuniform helemaal niks meer voor mij.
 
Agent of niet, als je met 20 man op 1 agent afgaat begint die ook niks meer. Als je nou echt de agent uit loopt te schelden, of gaat rellen snap ik het wel. Maar niet als je idd met de rug naar de agent toe staat en je opeens zo'n ding in je nek hebt.
 
[ir]http://weblogs.nrc.nl/discussie/files/november_2007/werk_allochtonen_pe_198379a.jpg[/ir]

Pfff wat heb ik toch een hekel aan die binkie marokkaantjes zeg, sjonge jonge jonge. Gister ook weer met uitgaan, was hier in Utrecht ff de stad in geweest, om een uur of 3 ff naar de snackbar, staat er voor de snackbar al zo'n kerel met zn burberry overhemd en nike petje een of andere niets vermoedende engelsman uit te dagen, met 100 keer schreeuwen i kill you i kill you, die engelsman elke keer weg lopen totdat die gast zn burberry shirtje uit deed en echt wilde knokken, beetje duwen en stoer doen enzo....

Die gast slaat die engelsman op zn hoofd, engelsman wordt woest, trapt die marokkaan in elkaar, politie erbij, marokkaan probeert die gast nog te pakken maar poltie pakt hem vast.

Marokkaan de politie auto in, jullie moeten me laten gaan jullie weten niet hoe het werkt in dit land, ik pak die buitenlander hij moeten weten dat dit mijn stad is bla bla bla...

Gast gedraag je gewoon...
 
Valt me al mee dat die Engelse gast niet de schuld kreeg, de agenten hadden die mocro in de bus ook nog een paar tikken moeten geven :p
 
JA TINNE JA!

Harder aanpakken lijkt mij ook wel beter.
Maar stel ze denken dat jij iets gedaan hebt....tik tak robert blauw...oeps sorry de verkeerde gepakt.

Maar het respect voor een ambtenaar is bij veel van die ventjes ver te zoeken ja.
 
Vind ik ook.

En eigenlijk was het nog niet eens zijn stad.

Dat soorten mensen moet eens goed aan hun verstand(?) gebracht worden dat hun gedrag gewoon NIET KAN!

Dat soort typetjes ben ik ook wel eens tegen gekomen, op de fiets ofzo en dan zijn ze met een flinke groep tegen 2/3 man. Flinkerds!

Maarja, dat is een lang verhaal, denk niet dat jullie daarop zitten te wachten.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top