Nutteloosche Plaatjes #36

Status
Not open for further replies.
Afschaffen dat hele songfestival. Overal moet op bezuinigt worden, en dan gaat zij wel op onze kosten daar even een show opvoeren
 
Dat is een goede, meen het een keer op tv gehoord te hebben, kan het zo snel nu niet terug vinden (correct me if i'm wrong)
 
Ik geloof dat alles uit eigen zak wordt betaald door de muziekindustrie etc. Alleen de verslaggeving wordt door de TROS gedaan wat dan in principe overheidsgeld is.
 
Zou ook kunnen... Maar het is toch niet iets voor direct de muziekindustrie... Het is een ''strijd' tussen landen...

Ik heb eigenlijk geen zin om er energie in te gaan steken om het uit te gaan zoeken :+
 
Meende ook ooit het tegendeel gehoord te hebben maar zou je zo geloven..
Toch afschaffen die handel! :p
 
Idd, wie het dan ook mogen betalen, stort het maar in de schatkist, heeft Nederland er ECHT wat aan.
 
Van velzen?

Om maar 1 naam te noemen..

Idd. En dan niet eens echt zo zeer de artiest, ik doel meer op het liedje.

Ha! Jullie hebben je dus al veel te veel geïnteresseerd in zo'n verkapt Oost-Europees homofestijn. :p

En ik kan me aan de andere kant nog ergere programma's bedenken die ze mogen schrappen, dit programma heeft toch voor veel mensen een soort 'historische waarde'..
 
Voor de zeikerds over het geld:

(fokking interessant eigenlijk om te horen):
http://www.eenvandaag.nl/swf/player.swf?videoID=95012&external=0

Damn :X

Wel irritant, steeds die ademhaling van die andere kerel die er zit.

Edit/

wrestling1.gif
 
Last edited:
Ha! Jullie hebben je dus al veel te veel geïnteresseerd in zo'n verkapt Oost-Europees homofestijn. :p

En ik kan me aan de andere kant nog ergere programma's bedenken die ze mogen schrappen, dit programma heeft toch voor veel mensen een soort 'historische waarde'..

De historische waarde is er imo al lang van af hoor.

Beter afschaffen, ik kijk er iig al niet meer naar.
Dat er meerdere programma's zijn die afgeschaft mogen worden, ben ik ook met je eens.
 
Zijn nog zat oude mensjes voor wie 't vroeger wel wat betekende/leuk was.
Jaartje of 10, dan mag 't kappen. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top