Ja het heeft gewoon iets, het hofplein, de maasboulevard 's avonds/'s nachts vind k gewoon magisch. Maargoed, ik zou weer niet op t platteland kunnen wonen.
Ik vind weinig magisch aan R'dam anders, als je op een boot zit ziet de boulevard van Vlissingen er 100x magischer uit dan de maasboulevard. Hier in Vlissingen vind ik het dan veel leuker. Je kan de boulevard van knokke-heist zien en breskens enzo, er komen schepen voorbij, tenminste niet zo druk qua verkeer, mensen hebben nog het fatsoen om voor je te stoppen als je bijv. voor een zebrapad staat en je kan tenminste fatsoenlijk parkeren, 5 minuten fietsen en ik lig op het strand, 1 uur fietsen/autorijden en ik ben in België, veel toeristen komen naar hier, je kan hier nog fatsoenlijk uit gaan(doelt op het echt platteland) en de benzine is goedkoper:7 Dit is wel hoe ik er tegenaan kijk hoor, maar ik woon liever in Zeeland dan in de randstad. Het enigste nadeel is dat ik soms wel eens een winkel als de bijenkorf mis.
Hier 6.000 man ofzo, 5 min verderop 80.000 en 10 min de andere kant op 70.000 ofzo. Half uurtje van centrum Rotterdam. Lekker veel natuurlijk en water, prrrrima