Nutteloosche Plaatjes nummer 44

Status
Not open for further replies.
Lekker op de tractor met z'n alle naar een clubhuis waar misschien 2 vrouwen zijn die beide te lelijk zijn om te schoppen. Om je daarna helemaal klem te zuipen en op te scheppen over hoe groot je boerderij is... Nee doe mij de grote stad maar!


Om vervolgens op te scheppen hoeveel je betaald voor een paar vierkante meter woonruimte?

Doe mij maar lekker een gewone stad ver buiten de randstad, daar waar je je niet scheel betaald aan alles :)
 
Lekker op de tractor met z'n alle naar een clubhuis waar misschien 2 vrouwen zijn die beide te lelijk zijn om te schoppen. Om je daarna helemaal klem te zuipen en op te scheppen over hoe groot je boerderij is... Nee doe mij de grote stad maar!
Das wel een beetje een overdreven vorm van platte land natuurlijk.

Ik woon zelf in Hattem (ligt tegen Zwolle aan) maar zodra ik in Zwolle ben zie ik pas hoe klote zo'n grote stad is om te wonen, al die drukte en opgefokte gestreste mensen. En dan is Zwolle nog een relatief rustige/kleine stad.
 
chatroulette-trolling-awesome-miniature-art.jpg


funny-gifs-cool-dad-of-the-day.gif


funny-gifs-meanwhile-in-angola.gif
 
Das wel een beetje een overdreven vorm van platte land natuurlijk.

Ik woon zelf in Hattem (ligt tegen Zwolle aan) maar zodra ik in Zwolle ben zie ik pas hoe klote zo'n grote stad is om te wonen, al die drukte en opgefokte gestreste mensen. En dan is Zwolle nog een relatief rustige/kleine stad.

True that! Ik woon in een normaal dorp met ong. 16.000 inwoners, maar moet er toch niet aan denken om in een stad als Eindhoven te moeten wonen.. Helmond zou mij zelfs al te groot zijn.
 
Hier 6.000 man ofzo, 5 min verderop 80.000 en 10 min de andere kant op 70.000 ofzo. Half uurtje van centrum Rotterdam. Lekker veel natuurlijk en water, prrrrima :p
 
Helmond, misschien wel een van de laatste steden op aarde waar ik zou willen wonen, zo'n beetje grootste pauper gat van Nederland.
 
Dat valt dan ook wel weer mee, enkele tientallen jaren geleden was dat idd zo en had je een slechte wijk, maar dat is gelijk opgeknapt met nieuwe huizen e.d. Ik denk dat je in iedere stad wel mensen van een lagere klasse hebt wonen (te herkennen aan de tuinstoel setjes in de voortuin :+)
 
Dat valt dan ook wel weer mee, enkele tientallen jaren geleden was dat idd zo en had je een slechte wijk, maar dat is gelijk opgeknapt met nieuwe huizen e.d. Ik denk dat je in iedere stad wel mensen van een lagere klasse hebt wonen (te herkennen aan de tuinstoel setjes in de voortuin :+)

ga het nou nie goedprate he milv :+
helmond is nogsteeds 80% tuig :p
als je daar in spijkerbroek rondloop dan val je zeker op!
 
Dat valt dan ook wel weer mee, enkele tientallen jaren geleden was dat idd zo en had je een slechte wijk, maar dat is gelijk opgeknapt met nieuwe huizen e.d. Ik denk dat je in iedere stad wel mensen van een lagere klasse hebt wonen (te herkennen aan de tuinstoel setjes in de voortuin :+)

Heb zelf in de buurt van Helmond gewoond, en echt het enige waar ik voor naar helmond kwam was het ziekenhuis + station, zelfs daar was het vaak al drama. Oja de McDonalds was ook altijd wel prima :W No offence maar niet mijn stad.
 
herkenbaar...Ik deed een opeleiding maatschappelijk dienstverlener en zat vaak gemixxed bij die kinderdagverblijf snollen :#
 
Helmond, misschien wel een van de laatste steden op aarde waar ik zou willen wonen, zo'n beetje grootste pauper gat van Nederland.

ga het nou nie goedprate he milv :+
helmond is nogsteeds 80% tuig :p
als je daar in spijkerbroek rondloop dan val je zeker op!

Heb zelf in de buurt van Helmond gewoond, en echt het enige waar ik voor naar helmond kwam was het ziekenhuis + station, zelfs daar was het vaak al drama. Oja de McDonalds was ook altijd wel prima :W No offence maar niet mijn stad.

Brandevoort valt inderdaad mee, rest van helmond zou ik echt niet hoeven te wonen. Kattenmeppers!

Ben er erg genoeg wel geboren (ziekenhuis), zal me dus de rest van mijn leven blijven achtervolgen op id kaart/paspoort :(
stelletje klote boeren!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top