Nutteloosche Plaatjes #36

Status
Not open for further replies.
En in de tussentijd mag het voor 'nieuwe' mensen geen betekenis gaan krijgen? :p

Zullen we dat maar niet doen? :#

M3mnBVpUQj7ggm487da9fDieo1_400.jpg
 
Last edited:
De jongen stelt een alibi te hebben. Zo zou hij op de bewuste dag Koranlessen hebben gevolgd in de moskee.

jaja dat is wat hij tegen pappie zei...
maar stiekem..

De jongen heeft voor zijn leeftijd een aardig dossier opgebouwd. Zo was hij betrokken bij diefstal, vechtpartijen, vernieling en grensoverschrijdend gedrag richting meisjes.

flink straffen die kutjong.. meteen afleren.. ook al is hij maar 13 jaar..
 
jaja dat is wat hij tegen pappie zei...
maar stiekem..



flink straffen die kutjong.. meteen afleren.. ook al is hij maar 13 jaar..

Volgens papa is het een complot van de politie!
Zijn zoon zou zoiets nooit zien, hij ziet zn zoon ws. ook eens per maand ofzo :p

Dat kind mogen ze wat mij betreft ook direct een nekschot geven, kind is nu al verziekt en kost de maatschappij later (en nu zelfs al) alleen maar geld. Niemand zal hem missen, papa zit toch op zn knietjes in de moskee. En moeders heeft een doek over zich heen dus die ziet hem toch niet staan.
 
papske ziet zoonlief alleen binnenshuis en daar is hij erg lief uiteraard omdat die anders klappen krijgt..
buiten de deur boeit het pa geen hol dus doet hij wat hij leuk vind..

als ik ooit zoiets zou doen dan zou ik liever in de gevangenis zitten dan thuis :D
denk niet dat mijn pa dan zo lief zal zijn
 
Als je je kind verdomme normaal opvoedt heb je zulk gezeik niet, die ouders mogen net zo goed een nekschot krijgen..

Wel lekker kinderen maken, kinderbijslag ontvangen en ze vervolgens de straat opschoppen omdat je te lui bent om ze een normale opvoeding met normen en waarden te geven..
 
Inderdaad.

Nederlandsche politie moet eens wat harder worden, niet altijd dat lieve gedoe.
Maarja, eindeloze discussies levert dat op.

Die agent vanaf 0.40 blijft gewoon :D

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=aFONZDwz3IY"]YouTube- Scholierenstaking: politie mept leerlingen[/ame]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top