Vandaag in de trein ook zoiets, controle en onze Marrokaanse medelander had uiteraard geen vervoersbewijs. Controleur zegt zo heel rustig, nou meneer u krijgt nu een boete, zou ik misschien uw identiteitsbewijs mogen zien. Die Marrokaan wordt ineens kwaad, schreeuwt iets over zijn rechten waarop de conducteur zegt, ok dan geen boete maar dan moet u er nu uit.
Vervolgens wilt die gozer dus niet uitstappen, waarna de conducteur hem een zeer zacht (ik stond ernaast, was echt niets) duwtje richting uitgang geeft, waarop die gozer echt ontploft.
Lang verhaal kort, trein had 20min vertraging (en ik miste me aansluiting ) alleen maar omdat zo'n ventje zich weer te stoer voelde
nieuwe versterkert
Herkenbare situatie. Geen nut om de assisteren?
Vaak heb je dan een coupe vol met mensen die voor zich uit blijven staren. Mss is dat nog wel erger dan de agressieve reiziger.
Ja inderdaad.
Er zouden gewoon een aantal mensen in de benen moeten komen en hem ff goed duidelijk maken dat ie moet ophoeren.
Maarja, Nederland hé.
Mooi !
Mijn zooi:
*ploatie*
die yamaha is wel vet.. heb hier bij de winkel wel vette bc-rich gezien.. niet zon cheasy metal ding maar gewoon netjes.. asassin ofzo
offf een les paul, epiphone ofzo lijkt me ook gruwelijk
- 1 iemand een pets verkopen, en een mes in je rug hebben.
Allemaal het land uittrappen.
Ook mijn avatar past weer lekker bij dit onderwerp .