jah me vriendin reed erop...ze deed ook mee met sprints
sprints was btw zoeizo wel leuk...mn NRG met DR cilinder tegen een Aerox met EVO70, 24mm, binnenrotor etc en mijn scoot won nog ook
aerox stond niet goed afsgesteld..Ook al is die DR redelijk snel, dan zal die rox wel heel triest zijn afgesteld
het blok is inmiddels gesplitst en gaat morgen naar de straler.
Ik heb de c4 lagers nog niet maar heb wel skf C3 meegekregen.
Dealer zei dat C3 i.c.m. Evo zeker wel kon, als je maar bleef zorgen voor goede koeling...
aangezien 2e rad eraan zit te komen ben ik nu aant twijfelen...zal ik de as gewoon met c3 lagers monteren?
ik zou persoonlijk ook gewoon gaan voor C4. Aangezien je evo tog wat toeren gaat draaien, voor de rest zeer leuk ding (je vriendin ook .
Wat gaat nu je nieuwe setup worden dan?
kleuren zijn juist bruut/gewaagd/uniek , echt stoer :W
is dat je gewone stuurtje ? daar zou ik als ik jou was nog iets leuks mee gaan doen, zo'n bloot mooi afgewerkt stuurtje ( of het hebo stuur !) zou erg mooi zijn op die scooter
en je binnenkappen ( beenschild + treeplank ) kan je nog wat leuks mee doen misschien. En neem de tijd om je uitlaat mooi te reviseren.
najah ik gooi gewoon c3 erin...aangezien ik komende maand nog met DR tuned rijd en daarna toch ook eerst evo untuned.
De binnenkappen worden ook parelmoer gespoten en ik ben nog met de rest van de kappen bezig. stuurkapje word echt custom en achterlichtunit ook (check begin topic) i.v.m aankomende binnenrotor komen er ook 2 accu´s en ledverlichting
plaatje wat groter voor de paint:
en vorderingen...tizz om te huilen
ik zit nu dus al een maand (!) te wachten op een stomme borgring voor de vertanding...bij 2 dealers al besteld en bij beide nog steeds niet binnen..
maarja ik heb nu alle kappen klaar (qua styling dan, spuitwerk nog niet) foto's daarvan soon
inmiddels de carters ook (home) tuned
spoelers en spoelpoorten (ja van de DR nog steeds) groter...
en 21mm carb ook onderweg...
je bedoelt zeker die shimmie ring ofzoiets. die 1 mm dik is en aan bijde kanten van je secundair zit. dus zeg maar tussen je as en vertandingdeksel. zo ja die was ik ook kwijt. heb gewoon een ring van 1 mm gezocht. opgeboord tot geloof ik 17 mm dat het was. en gebruikt. en dat liep goed met mijn setup toen
idd...
dankzij manu voor (bijna) nix aan een evo70 gekomen
het gaat om een evo5 door twins getuned op 21mm en C16.
cilinder was 'vastgelopen' maar dat viel wel mee er zat een beetje aanslag van de zuiger op de wand en wat kleine krasjes die nauwelijks voelbaar zijn. zuiger is donderdag binnen dus dit weekend moet het zootje gaan lopen...
heb nu digi dus ga wel filmpjes maken
verder krijg ik nog de rotor en 21mm van zijn setupje dus daar hoef ik ook niet veel meer aan af te stellen
Originally posted by monstaboy Wel aardig motorisch maar ik vind die kappen net een slachtoffer van vandalisme.. heb je nou gewoon met spuitbus een streep gezet op die kappen?