NOS set verkrijgbaar!

Status
Not open for further replies.
t is al langer verkrijgbaar, dat weet ik wel... maar als je nu naar de winkel gaat zit het er binnen (bij wijze van spreken..) een uurtje onder en dan kun je GAAN.

Ik bedoel, er bestaat zoveel onduidelijkheid over die hele NOS troep... en dan ineens zou het zo toegepast kunnen worden :p
 
Originally posted by QuickSilveR85
hey Inne is dat echt ja die Speedfighter? Beetje muf dat de NOS in een Red Bull blikje zit, En uit een fles drank die gespoten is. volgens mij is die NOS speedfigther een dikke hoax hoewel hij wel allemaal muffe toevoer shit heeft op het membraan.

We hebben die scoot deze zomer aan het werk gezien, dus niet lullen over iets waar je niks over weet:|
 
Originally posted by aerox terror
En als je dat dan gebruikt...
is het niet mega slecht? Alles krijgt tog zon opdonder dan? Van het frame tot de wielen toe:O
En hoe is de "boost" als je het activeert(doe je tog alleen @ topspeed)????(keb net zon gevoel dat je dan in 1x 8erover slaat???:D

is ook gebeurt bij die SpeedFight... ( of andere scooter bij die event )

nos gebruik je om je accelaratie vermogen op te krikken.
dat is teminste bij sommige auto's omdatie tot een bepaalde toeren is begrensd..

dus maybe ga je er sneller op de scooter maar je acceleratie is sneller.
 
Originally posted by QuickSilveR85
hey Inne is dat echt ja die Speedfighter? Beetje muf dat de NOS in een Red Bull blikje zit, En uit een fles drank die gespoten is. volgens mij is die NOS speedfigther een dikke hoax hoewel hij wel allemaal muffe toevoer shit heeft op het membraan.

zucht...
sommigen blaten maar wat rond.. sommigen weten waarover ze praten..
 
Originally posted by QuickSilveR85
hey Inne is dat echt ja die Speedfighter? Beetje muf dat de NOS in een Red Bull blikje zit, En uit een fles drank die gespoten is. volgens mij is die NOS speedfigther een dikke hoax hoewel hij wel allemaal muffe toevoer shit heeft op het membraan.

Dat blikje is natuurlijk gewoon voor de show :|
En denk je nou echt dat die fles een frisdrank fles is?
Als het nep was geweest had ie zeker niet tussen de specials gestaan...
 
Ik heb een uitdraai van een scooter met lachgas gemaakt door rpmtuning en Jan Smit's Power Parts. We zijn nog niet klaar maar we waren te gierig om er lachgas op te monteren en te testen hoeveel pk het leverd. zonder lachgas hadden we maar 14.5 pk.En met lachgas (Nitrous Express) 23.2 pk's. Maar we hadden een G2 koppeling gebruikt, en die ging in 2en na 23 pk. Dus nu komt er een Malossi koppeling op( had ik al meteen moeten doen, maar ja. Het blok ligt nu weer uit elkaar want we gaan nu echt beginnen. kijk maar op

http://www.rpmtuning.nl/projectscooter.htm

Maar zo een scooterkit kost 800 euro.
 
he rpm doed, kan je ons ook even vertellen wat je aan de compressie hebt gedaan of het ontstekings tijdstip. Ik kan me haast niet voorstellen, dat je je onsteking een stuk vervroegd hebt, omdat dat dan zonder nos helemaal gaar rijdt, maar goed ik hoop het te lezen.
 
geen, de verbranding wordt alleen beter. Mocht je nog wat over nos willen leren, in de howto van razma in het beginners forum zitten nog hele intressante links.
 
wie kent deze ontsteking ik heb het bij die scooter van rpmtuning gezien
zoom-nx-scoot.jpg


het is een DynaJet voor een motor en ik heb hem op een andere scooter bij hun gezien en de vliegwiel is kleiner als alle vliegwielen die ik tot nu toe heb gezien wie weet er wat meer over deze ontsteking want ik ga hem ook kopen.
owja hij loopt op je accuspanning
 
NOS is dus niet dat explosive goedje wat mensen wel eens denken (dat is nitroglycerine)

NOS zorgt ervoor dat er veel meer lucht (grotere dichtheid door koeling) in de cilinder gaat (en dus ook meer benzine) zelfde dus als turbo/supercharger, alleen deze is "op bestelling". (tijdelijk)
 
Net goedje zelf niet nee.

Ik kan het artikel niet vinden, maar op de NOS site zef staat iets in de trant van:

Q: Is nitrous oxide flammable?
A: No. Nitrous oxide by itself is non-flammable. However, the oxygen present in nitrous oxide causes combustion of fuel to take place more rapidly.

Ok niet brandbaar. Dus ook niet explosief (lijkt me) het spul zelf doet niks. Als je alleen NOS injecteert, krijg je geen PK meer.
 
Originally posted by Folkert@MinaRally
NOS is dus niet dat explosive goedje wat mensen wel eens denken (dat is nitroglycerine)

NOS zorgt ervoor dat er veel meer lucht (grotere dichtheid door koeling) in de cilinder gaat (en dus ook meer benzine) zelfde dus als turbo/supercharger, alleen deze is "op bestelling". (tijdelijk)


bla bla bla lachgas is hardsukke explozief als het in aanraking komt met zuurstof kijk maar eens als je dat spul in een balon heb zitten puek ervoorop zetten en ff een beetje laten blazen dan zie je wel dat het expozief is})
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top