Nieuwe scootin'

Iedereen weet hier min of meer toch behoorlijk wat van scooters, ik haal het blad alleen voor "de specialscoots";)

en de brieven die ingezonden worden, en de scooter race verslag.

en hoe een bepaald uitlaatje onder een scooter staat. de test uitslag is gewoon :'( :'(

En ik moet wel bekennen, die gasten kunnen echt geen blad ontwerpen. teksten is vaak gebrabbel.

andwoorden op brieven is apen taal. als iemand es een serieuze vraag heeft, word het afgeschreven met vage andwoorden of je word uit gekankerd voor een normale vraag

Steeds meer/grotere reclame, perso scoots neemt ook af.

En dat voor 6 piek!! maar toch blijf ik ze kopen volgens mij zit er gewoon een snuifje coke in die mag`s
 
ja razma, maar blaadjes in boekvorm blijven toch altijd boeien....

ik heb een abo op scootin' en lees em altijd in een half uur helemaal door, maar weet het meeste nieuws wat erin staat toch altijd al....
d8 ook altijd dat scootin' roelde maar:
/me zag het licht en ontdekte forum.scooterz.nl :p
 
Originally posted by Boeie
ja razma, maar blaadjes in boekvorm blijven toch altijd boeien....

Das wel waar, das hetzlefde als de krant op inet lezen, dat doe ik toch ook liever wat concreter zeg maar :)
 
Scootin

Valt het niet op dat Scootin alleen over firma's schrijven die ook druk adverteren bij hun???????????
 
joh, komt er eentje achter :|

vb: twinner werd de hemel ingeprezen. Geimporteerd door Creco, wie is grote adverteerder/sponsor in scootin'?? juist, Creco :|
 
ik koop hem ook altijd, vroeger was het toch echt het blad, en je kan lullen wat je wil, nu zuigt het :) al sinds ruim een jaar ofzo
 
Een paar brieven:

- Een dewd vraagt wanneer nou eindelijk de Jolly Moto wordt getest. Scootin: we hebben heel veel andere uitlaten liggen, dus je moet geduld hebben... Wat voor uitlaten? Van die Ixil, Power One, Twinner troep zeker...

- Een andere kerel maakt effe een opmerking over het gezeik van Scootin tegenover de SOBW... en dan ist opeens geen gezeik maar 'proberen de SOBW wakker te schudden' - Flikker op man! Die standen en uitslagen kunnen ze bswel aan komen als ze een beetje beter hun best doen, stel paupers...
 
Ik moet zeggen dat ik NOOIT te klagen heb over de SOBW... de uitslagen liggen de laatste races zelfs al apart voor me... meteen na de race van Top A al, hoef nooit te wachten...

En ik kan ook altijd meteen het circuit op.. krijg zelfs altijd vriendelijk gedag en zoiets als 'Ben je d'r weer ofzo...' :)

Van een hesje heb ik nog nooit gehoord.. of bedoelen ze dat stomme 'No-Nonsense Scootin'' vestje????? |(
 
precies, net wat freez zegt, het is wel Het blad op het gebied van scooters...
maar ze beginnen zich dus sinds een jaartje ofzo zelluf zo goed te vinden dat het blad niet veel meer voorsteld.
Dat scootin' onder invloed van sponsors staat was me allang duidelijk.

Net zoals dat ze bijvoorbeeld ook onderscheid maken in 'afkomst' kijk als je bijv een interessant iets in Groningen hebt of iets minder interessants in eindhoven, dan gaan ze eerder naar eindhoven......
 
Originally posted by magicelmo
Heeft iemand trouwens al die poster van die vieze dragster boven ze bed hangen ?? :p


vieze dragster??? niet mooi? nee ik heb wel die verotte schroeven erin gezien maar opzich is ie toch cool?
 
Back
Top