Special Scoot @ Nieuwe scootin :P

8S ok het idee is leuk
het principe is goed
Maaar de uitwerking verkeerd????

Kymco voorvork???? dat kan nooit goed gaan. 1x vol in de ankers en je voorwiel ligt onder je achterwiel 8)

Originally posted by ICE
stofzuigerbuis als versteviging.. jaaa dat is stevig hoor :|
DJ voorvork .. en daarmee 135 willen gaan.. ik hoop dat ie een levensverzekering heeft voor z'n familie.. wel goedkope oplossing, gewoon alle rotzooi die je maar kan vinden bij elkaar smijten en t hele zootje in een scoot proppen

hij mocht trouwens wel ff een fatsoenlijke kleurencombo gebruiken :?
[eXoR heeft nog niet hele thread doorgelezen]

Die stofzuigerbuis = sier. Echte versteviging zit er onder
[/bla]

Ben het 100% eens met wat eerder is gezegd;

Het ding is origineel maar de `proporties` kloppen niet, doelend op de voorkant, die voorkap is gewoon veel te klein/mager, vergeleken met de gewone `volle` achterkant.Kijk naar de ruimte onder de voorkant waar hij op de straat kan kijken.....
Ik had de dragster voorkant gehouden (maar die zal wel verrot zijn)....En door die kymco vork lijkt het nu trouwens erop dat hij nu ook al voor in elkaar zit... Voorwiel staat te ver `onder` de scoot....... Jammer dus dat die gast een halve dragster had, en er gewoon wat andere dingen heeft op gezet die waarschijnlijk in een hoekje lagen ofzo....

Maar toch leuk gedaan.....alleen jammer dat het bij elkaar geraapt is.....want als je weet dat hij vet gaat, kies je toch niet voor kymco voorvork?????

Maar het is weereens wat anders....:-)

Tinne..

en nog 2 dingen:

-Dat beetje blauw erin vloekt enorm....

-En wat steekt eronder voor kap uit???? is dat normaal dragster?
ziet er raar uit....

Tinne..

Originally posted by Alexander
Btw die voorkap is wel AF. De jouwne johan ? Nog steeds in de plamuur??? hahahaha :+

gaan jullie ook sprintjes houden met scoots @ lelygat ? zo ja dan wil ik exclusieve pix :P

Originally posted by Alexander
Btw die voorkap is wel AF. De jouwne johan ? Nog steeds in de plamuur??? hahahaha :+

gaan jullie ook sprintjes houden met scoots @ lelygat ? zo ja dan wil ik copyright op exclusieve pix :P

Originally posted by #CARMA#
gaan jullie ook sprintjes houden met scoots @ lelygat ? zo ja dan wil ik copyright op exclusieve pix :P
jonges hou eens op johan te pesten :P

euhm, ik vind em superwaus. Ziet er niet uit eigenlijk, misschien ook wel omdat de basis een dragster is, die dus absoluut niet bruut zijn...
kleuren vind ik ook niet mooi. en die neo's had leuk kunnen zijn als ze andere kleuren hadden gebruikt en niet op zo'n manier waren gaan omfrezen in die voorkap...

I must say that I'm not that impressed with it...

And why when you put that much work and effort into a scoot do you put a Kymco DJ front fork on it??? Why not a Runner, Aerox, SR or Paioli Super Fork???

DP says: To each his own....

Originally posted by Bas@Area
Over de kleuren...ik herinner me nog de ex-aerox van R-ox :P , die zou eigenlijk ook ongeveer deze kleuren combi krijgen :)

Ja, die was veeeeeeeeet :P
Hij is er nog stiekum mee bezig :rolleyes:

Bah bah bah! Kunst en kitsch! Dit is duidelijk kitsch!

Ok, wel leuk 2 remklauwen. Maar welke mongool gaat er nou een 12v PC ventilatortje op z'n radiateur zetten.

Bah, nee. Ok, hij heeft inderdaad zelf wat leuke oplossingen bedacht. Maar de helft van die oplossingen had ie gewoon beter niet kunnen doen. Een stofzuigerbuis! Kommop! |:(

Maar ok.

Ik geef hem een 1. Voor de moeite.

Back