Originally posted by THa GiLeRa WuN
maaruh die stofzuigerbuis is toch neit zo sterk?????? of ben ik nou gek!
Originally posted by Boyd
beide
Originally posted by mvanwinsen5
deze is echt ZWAAR EN ZWAAR LELIJK !!!! mijn scoot heeft er ook in gestaan (dec 2002) de scary rox vinden jullie die wel VET??
Originally posted by mvanwinsen5
deze is echt ZWAAR EN ZWAAR LELIJK !!!! mijn scoot heeft er ook in gestaan (dec 2002) de scary rox vinden jullie die wel VET??
Originally posted by Johan
Pffffffffff aan de meeste reacties hier te lezen wordt creativeit niet erg hoog gewaardeerd.
Ik vind dit ding namelijk meesterlijk !!
Eindelijk eens iemand die eens echt wat anders maakt dan andere en niet gewoon een nrg pakt, deze zwart spuit met witte velgen, wat onderdelen er onder knalt en dan durft te beweren dat ie speciaal is !
Je hebt projecten en je hebt projecten. Dit is misschien wel allemaal leuk en aardig maar het ziet er gewoon niet uit. Dan mag je nog wel respect hebben voor wat ie gefabriceerd heeft, maar je kan ook een MOOI en origineel project maken. Joh, krijg nou wat, een mooi en origineel project, dat lijkt wel op mijn projectje .Originally posted by Jeroen
Johan, Goedzo!!
Tegenwoordig beweert iedereen die al een NRX heeft, dat ie aan een project bezig is. Maar DIT is pas customizen. Ziet er misschien niet uit maar daar gaat het niet om
Hiervan zie je er gaan 10 rijden op een meeting.
Originally posted by Karoshi
Mja,
Ik vind het al raar dat we hier geen fotos hebben zien passeren van dat ding voor ie klaar was...
Originally posted by JaguaRox
Nog lelijker
Mja, jammer dat je alleen graag een groot EGO gehalte hebt op Scooter-Freaks door ELKE KEER je perso te updaten voor reacties :|
Mja, ik vind hem wel mooi, daar niet van