Special Scoot @ Nieuwe scootin :P

Najaaa uhhh ik als modder, vind dit dus wel ff vakwerk. Sja die DJ vork had ik achterwegen gelaten |(

Verder echt wel een wause creatie waar echt heel veel werk in zit.

Persoonlijk vind ik em nog vet ook. Dit ding moet je gewoon aan wennen om em gaaf te vinden.

Originally posted by Alexander
Najaaa uhhh ik als modder, vind dit dus wel ff vakwerk. Sja die DJ vork had ik achterwegen gelaten |(

Persoonlijk vind ik em nog vet ook. Dit ding moet je gewoon aan wennen om em gaaf te vinden.

Zo , iedere verder discussie is niet meer nodig 9||6 God heeft gesproken 9||6

Originally posted by Alexander

tìs geen voorvork van een dj maar van kymco scout of kb
dj voorvork kan nie zo`n breed voorwiel in :o

Als je het stuk gelezen had kon je weten dat het om een comleet verbouwde Kymco voorvork ging..

En voor al die reacties van '130 met een kymcovork' : ding is ook verstevigd...

Wat ik er van vind... Mooi -> nee, Ubervet -> echt wel :) Ik vinnem echt geweldig, ding ziet er inderdaad niet uit, kleurencombo is echt fouter dan fout, maar ik vinnet echt iets hebben.

Hulde aan de bouwer 9||6

tja wat moet ik zeggen ieder zijn hobby he ik zouw het niet echt zoekken om zoveel werk in een scoot te steken... en dan zoon lelijk eindrezultaat te krijgen

Ik kan er met m'n volle verstand niet bij... Je doet heel erg veel moeite, en het kost toch nog best wat geld... Het resultaat; iets waarvan het gemiddelde huisdier nog de slappe lach krijgt...

Misschien is onze NRG wat minder "origineel", maar er zit tenminste nog enige proportie in dat ding... Deze lijkt van een rots te zijn gepleurd, of halverwege het productiestadium blijven steken...

Back