Special Scoot @ Nieuwe scootin :P

Deze man heeft een creativity award verdiend!

Mijn God wat een8P ding zeg, vind hem wel zwaar kicken maar zou er zelf nooit op rijden.

Toen ik dit artikel las moest ik gelijk denken aan die gast van die peugeot reklame die zijn auto helemaal verbouwd heeft,
waarom weet ik ook niet.......

Dit gaat idd nergens over, waarom gebruikt die gast allemaal van die klote onderdelen.

En uitgerekend een benzine kraantje van een Jawa uitboren, ik heb precies zo'n kraantje nodig voor zo'n KUT Jawa, en kan er nergens een vinden :'(

Ik vind het knap van em dat het rijd met al die gare onderdelen die hij gebruikt heeft. Welke mongool komt er nou op het idee om een kymco voorvork te gaan gebruiken voor zoiets :|

knap gemaakt maar het ziet er niet uit, als ik hem was had ik mooi een helm met zwart vizier op gezet voor die foto want op zo'n gedrocht zou ik niet herkend willen worden :r

Originally posted by Boyd
Ik vind het knap van em dat het rijd met al die gare onderdelen die hij gebruikt heeft. Welke mongool komt er nou op het idee om een kymco voorvork te gaan gebruiken voor zoiets :|

knap gemaakt maar het ziet er niet uit, als ik hem was had ik mooi een helm met zwart vizier op gezet voor die foto want op zo'n gedrocht zou ik niet herkend willen worden :r

hehe LOL

Idd, snap niet waarom ie de std. voorvork inruilt voor een kymcoding :|

Originally posted by DNA-Menno
hehe LOL

Idd, snap niet waarom ie de std. voorvork inruilt voor een kymcoding :|

Ws was de mono-arm van de dragster krom, staat ook in het verhaal dat de dragster van voren in elkaar zat...

Mja,

Ik vind het al raar dat we hier geen fotos hebben zien passeren van dat ding voor ie klaar was...

Ik vind het op zich een foute scoot (en dan vooral door de kleurencombo)

Maar heb wel respect voor die kerel. Hij heeft gewoon wat spullen gerecycled en wou origineel zijn. Smaken verschillen dan ook en het moet gezegd worden. Hij heeft er toch veel aan gemod. Ding is uniek en daar heb ik wel respect voor...

Die kleuren combo....is zo LELIJK..!Gatverdamme...

Voor de rest is de scootin van deze maand,ook niet echt geweldig....ze gaan tegenwoordig ook steeds meer in op Quads Crossbrommers...etc..

En dingen zoals: Krukas vervangen,Remblokken vervangen etc....komt er ook bijna niet meer in voor.

De Muggenzifters...daar keek ik altijd meteen naar...maar tegenwoordig staan daar alleen nog maar nuttelose vragen/antwoorden....

dat ding is echt op een afgrijselijke manier " gecustomized" , die kerel kan beter gewoon uhhhh sloper ofzo worden. Heeft met dit ding al genoeg sloopervaring opgedaan :)

Bah,BaH en nog is GATVERDAMME

Hij had gewoon ergens een doos met oude gare troep liggen en daar heeftie dit lelijke ding van gebakken... Ik zou er dood nog niet op gezien willen worden laat staan leven.. JAKKKKUS,

ik vind het wel origineel. hij maakt toch van troep minder troep, vind idd zoals groten deels van de peeps hier de kleuren combo super fout. maar denk wel dat het r anders uit ziet irl. maaruh die stofzuigerbuis is toch neit zo sterk?????? of ben ik nou gek!

Op die stofzuigerbuis komt toch geen kracht te staan.. Boeit nix is meer voor de show denk ik.. Zoiets is alleen nodig als je vet gaat op een circuit met bruusk bochtenwerk,,

Back