Special Scoot @ Nieuwe scootin :P

Vind het wel erg special dat ding, maar ik weet echt niet wat ik er moet van vinden. Een mix van 3 vaute voertuigen: Dragster, Panda en DJ 8P

stofzuigerbuis als versteviging.. jaaa dat is stevig hoor :|
DJ voorvork .. en daarmee 135 willen gaan.. ik hoop dat ie een levensverzekering heeft voor z'n familie.. wel goedkope oplossing, gewoon alle rotzooi die je maar kan vinden bij elkaar smijten en t hele zootje in een scoot proppen

hij mocht trouwens wel ff een fatsoenlijke kleurencombo gebruiken :?

Allemachtig he ik zou er nog nie dood onder gevonden willen worden. Wat aarts lelijk. Alleen die kleur al met een andere kleur zou ie al veel mooier lijken. |(

Maja wel zeer knap gemaakt. En daarvoor echt petje af
8)

Op de kleuren na vind ik dit toch wel een + voor de dragster.
En die Rad.. tja die had ik op Almelo al , en echt werken doet t niet. Ten zij je zoals die gast een peesee fannetje erop zet.

WTF zo een brakke kutvork gebruiken? Verder leuk project maar wel lelijk. En waarom doet Scootin' zo speciaal over LC DD Neo's? Gewoon DD blok er onder ja... :S

dat dragster wiel is idd dikke bullshit :) vindt het nog niet eens mooi 2 verschillende velgen.

btw dat remsysteem op die dragaerox.. zou dat echt goed funtioneren? Misschien wil iemand uitleggen hoe dat mogelijk is 2 remklauwen te gebruiken? :D

Back