nieuwe scootin

Wat heb je nou aan fabrizi tests gedaan door scootin'?
Ik heb liever dat ze over dingen praten waar ze een beetje vanaf weten dan dat ze onzin spreiden over meer interessante onderwerpen.
 
Originally posted by Gmuze
Wat heb je nou aan fabrizi tests gedaan door scootin'?
Ik heb liever dat ze over dingen praten waar ze een beetje vanaf weten dan dat ze onzin spreiden over meer interessante onderwerpen.

Tis al meteen hoe je het zegt "door scootin". Ik vind het triest dat mensen al zo over een blad denken (geef jullie groot gelijk overigens). Maar ze lopen echt een hele grote doelgroep mis zo.

Ze kunnen best gaan testen. Alleen meoten ze kennis en een goede testomgeving regelen. Dan zijn de tests betrouwbaar en heb je er wat aan. Hoe denk je dat mensen weten dat bv die Kundo het goed doet op hoge toerentallen. Juist dat ehbbe nwe ondekt door te testen (dat hoort een blad ook te doen/ of die info te verspreiden). Maar eeenvakblad hoort namelijk dit soort dingen ook te onderzoeken en niet de "hobbiest".

Als je net met scoots begint is het allemaal leuk en aardig zon blad, maar na +/- 2 maanden ben je eruit gegroeid. Ik weet zeker dat als er een beter blad in de schappen komt met NUTTIGE info, dat 99% direct overstapt. Ze hebben gewoon de monopoly in de boekenhandel en dat is naar mijn idee ook de reden dat ze nog bestaan.... Het is misschien hard maar zo denk ik er wel over.

Mja je zegt ik heb liever dat ze lullen waar ze wat vanaf weten. EN DAT IS?????????? Als blad hoor je overal wat te van weten en niet alleen van een bepaald ding. Als ik eem cimputerblad koop staan er toch ook diverse dingen in van configuratie windows, tot de nieuwste beeldschermen? Of zit ik nu helemaal verkeerd????

Mja het is misschien hard wat ik zo zeg, maar ik durf wel met zekerheid te zeggen dat bijna iedereen er ongeveer zo over denkt.
 
Zo is het ook gewoon... 50% van de Scootin'-redactie heeft nauwelijks verstand van scooters, wel van een tijdschrift maken... De opzet van het blad is niet verkeerd, de inhoud laat alleen te wensen over... Bovendien zijn er genoeg 15 en 16-jarigen die prima tevreden zijn met alle feiten en testen van nieuwe scooters... Dat spul hoeft voor ons allemaal niet meer...
 
Het is ook vrij irritant dat veel jongeren alles zo overnemen uit de scootin'. Vet ergelijk.
Aan de andere kant is het wel leuk dat al die puberale jongetjes het blad, met volle intresse lezen en vooral de specialscoot. He Bart.

Als je er even 2 minuten over nadenkt dringt het meteen tot je door dat ze eigenlijk niets doen dan op scooters, schakels en quads en opschrijven hoe ze rijden.

En de meeste nieuws flitsen, kennen de meeste mensen van het forum al. Mede dankzij scootertuning.net, dankje Inne.

Toch leuk dat we op een of andere manier worden vertegenwoordigd. En als iemand het beter kan en er ook de tijd voor wil nemen, graag.
 
We moeten wel ff logisch blijven nadenken :) mensen..

Het publiek wat n00b 15-16 jaar en de scootin' leest is een veel grotere groep dan de groep van de (wannabe) "hardcore" mensen, zoals hier dus.

Ik denk dat je niet echt een winstgevend magazine opstart al wil je hierin verder Inne...
 
Originally posted by Jeroen
We moeten wel ff logisch blijven nadenken :) mensen..

Het publiek wat n00b 15-16 jaar en de scootin' leest is een veel grotere groep dan de groep van de (wannabe) "hardcore" mensen, zoals hier dus.

Ik denk dat je niet echt een winstgevend magazine opstart al wil je hierin verder Inne...

Als je me reply goed had gelezen had je inkunnen zien dat dat ook neit de bedoeling was. Maar meer inhoudt aan he blad zou geen kwaad kunnen. Grotere doelgroep trekken. Kijk naar PCM ofzo die heb ook brede doelgroep. Dat idee meer. Breed assortiment bieden, nu is het alleen noob en verder niks.
 
Originally posted by Alexander
Als je me reply goed had gelezen had je inkunnen zien dat dat ook neit de bedoeling was. Maar meer inhoudt aan he blad zou geen kwaad kunnen. Grotere doelgroep trekken. Kijk naar PCM ofzo die heb ook brede doelgroep. Dat idee meer. Breed assortiment bieden, nu is het alleen noob en verder niks.
idd, het gaat al enigzins de wat getunede kant op maar nog steeds niet echt dat je zegt, hier zou ik wat aan hebben, of dit is interessant. Al hoewel ze dat wel konden en ik van mening ben dat dat nog steeds kan.

Hebben genoeg contacten met race teams, en daar spelen ze naar mijn mening te weinig op in. Want daar kan je een hoop interessante info mee vullen voor mensen die net niet willen racen, maar de nrx ontgroeid zijn.
De race verslagen maken gelukkig een hoop goed!

(ik weet trouwens ook niet hoe dat zit met of ze snelle zooi mogen promoten voor straat doeleinden?)
 
Een blad draaiende houden doe je door middel van reclame.. en als Leovince nou meer reclame maakt in dat blad dan Kundo dan moeten de schrijvers het merk nou eenmaal ook wat meer aanprijzen en dan blijft het blad ook bij het Leovince niveau qua tuning lijkt mij...
 
Als Leovince meer betaald dan Kundo moeten ze gewoon een grotere advertentie plaatsen en niet Leovince in hun verhalen en tips meer 'aanprijzen'

Ik bedoel je moet als blad gewoon eerlijk blijven!
 
Originally posted by lonneker
een sr met mhr team en een nardo ??? van gilbert langen weet ik veel ???

julie stoneden toch ook met een benelli , een sp , een rs en weet ik veel wat allemaal in scootin??

Correct. Komt binnenkort weer een mooie RS. Alleen als ik het goed begrijp kan ik hem beter maar niet in de scootin zetten.
 
Misschien wel brakke setups maar ze zijn veel verder in customizing van de scooters. Kappen modden, velgen waarvan je dacht dat ze nooit passen enz. Paints. LC Sliders en Boosters vliegen je om de oren. Op de franse sites ook. Daar kun je gewoon goed je ideeën mee aanvullen. Wat kan het jou schelen met wat voor setup ze in Frankrijk rondrijden. Tis vaak zelfde als hier hoor.
maar goed om terug te komen op de scootin. Tis idd wel de enigste hier. En zo nu en dan staat er wel wat interessants in..
Zoals VETTE scoots.

Originally posted by Guillaume
Vind jij dat er daar dan zoveel bij staat? Scootn' scoot heeft weinig verhaal over echte tuning. Je ziet er een hoop perso's in staan van boosters en sliders met brakke setups. Mjah, zo geweldig vind ik die ook ammal niet hoor. En Option Scooter vind ik ook niet echt geweldig.
 
Originally posted by BART#21
Correct. Komt binnenkort weer een mooie RS. Alleen als ik het goed begrijp kan ik hem beter maar niet in de scootin zetten.


ik zou zeggen: post 'm iig op scooterbase, en je moet het zelf weten of je 'm in de scootin wilt zetten, tis best leuk om je eigen racemonster in de winkel in een boekkie te hebben staan (Mijn mening).
 
Back
Top