Nieuwe scootin'

Rolf

Well-Known Member
Ff 1 ding over nieuwe scootin' aangezien ik niet te veel wil zeuren onthoud ik me voorlopig van verder commentaar:

WHY GOOIEN DIE EPPO'S NOU WEER EEN 17.5MM CARB ONDER EEN GILARDONI 70 MET BIDA C16 DING??????

Omdat het dan minder zuipt zeggen ze:|

Lekker belangrijk:|

:'(
 
Advertisement - register to remove this

wie weet dat?? Een van de scootin' mysteries in deze wereld.
En om te zeggen dat ik die BS vroeger geloofde maar sinds ik hier kom heb ik al heel wat geleerd. Dank daarvoor 8) :D
 
Originally posted by Tha Bomb
hehe, cool ga ik morgen kopen 8)

Dewd, je hoort van te voren al bij de winkel voor de deur te staan en te lopen zeuren om de scootin' het blijft toch het beste! ;) Mja, ik hebbem dus ook al, vond het ook vrij sneu... net als die special scoot: een verlelijkt std onbegrensd klimrek...
 
oeps sorry :)

volgende keer beloof ik dat ik alvast de avond ervoor ga slapen voor de kiosk zodat ik de eerst kan zijn met een nieuwe scootin' :)
 
Ik sta nu al voor de winkel voor scootin van volgende maand. Daar gaan ze uitleggen hoe je MHR team 70 monteerd denk ik.

'Beter monteer je je orgi carb (12mm) gewoon, dan zuipt ie minder!'

:|
 
ken het blad verder niet goed, maar mijn ervaring is dat er best mooie plaatjes in staan, maar dat die lui van de redactie daar een ongeloooooooooooooofelijk hoge eigendunk hebben
 
wie ScooterTuning.net volgt heeft ook alle nieuwe van modellen van Milaan al eerder gezien :p 8)

Nix, noppes, nada over onderdelen ofzo...

klimrek is standaard shit met paint en stond ook al op i-net :rolleyes:
 
Originally posted by razma
wie ScooterTuning.net volgt heeft ook alle nieuwe van modellen van Milaan al eerder gezien :p 8)

Nix, noppes, nada over onderdelen ofzo...

klimrek is standaard shit met paint en stond ook al op i-net :rolleyes:

Maar de ingezonden brieven zijn zo grappig! :)
 
Laatst sprak ik een gozer met een Neo's met Evo 70, Yasuni C16, 21mm... Zei ie dat ie spruttelde bij half gas, ik zei: Carb goed afgesteld? Zei hij: Jah, ik heb met behulp van dat artikel in de Scootin' afgesteld...:| :| :|
 
Originally posted by -=PIN=-
Laatst sprak ik een gozer met een Neo's met Evo 70, Yasuni C16, 21mm... Zei ie dat ie spruttelde bij half gas, ik zei: Carb goed afgesteld? Zei hij: Jah, ik heb met behulp van dat artikel in de Scootin' afgesteld...:| :| :|

Whoehahahahaha
8)
 
het mooiste vind ik nog dat ze die twinner van de ntt gerukt hebben en er nu zo'n bidalooooooo onder zit, hij deed t zo goed die twinner :rolleyes:

mzzls Raymon
 
Originally posted by Raymon_K
het mooiste vind ik nog dat ze die twinner van de ntt gerukt hebben en er nu zo'n bidalooooooo onder zit, hij deed t zo goed die twinner :rolleyes:

mzzls Raymon


hahahah jajaja zegt alweer genoeg maar scootin vind ik verder wel cool blad!.
 
Originally posted by Zevenhuizen



hahahah jajaja zegt alweer genoeg maar scootin vind ik verder wel cool blad!.

ja ik ook wel hoor, al heb ik hem steeds sneller uit ;) maar ja in mijn geval komt t ook een beetje omdat scootin in VLaardingen zit(JAJA) , en je raadt al waar ik woon
 
Back
Top