This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nieuwe parts #5

Status
Not open for further replies.

Wieger

JS-TUNING
Vorige topics:

Deel1: http://forum.scooterforum.net/forum/f34/nieuwe-parts-malossi-hebo-manston-3-a-109429/
Deel2: http://forum.scooterforum.net/forum/f34/nieuwe-parts-deel-2-a-130832/
Deel3: http://forum.scooterforum.net/forum/f34/nieuwe-parts-3-a-136816/
Deel4: http://forum.scooterforum.net/forum/f34/nieuwe-parts-4-a-145769/

Na 5000posts alweer deel5

Met dit topic stopt ook de ophoogplaat-hondersten-afwijking-discussie
(maak er gerust een topic over aan in het tunings gedeelte en heb daar een goede discussie)

Nieuwe parts:














pen10

pen12


niet nieuw ofzo maar toch wel leuk: Reservoir 9,70e


Ik zeg niet dat alles nieuw is, maar zijn toch leuke parts die je amper ziet om te vermelden
 
Last edited:
Ziet eruit als een lekker setje! Zijn die nippels voor ontluchting? Maar daar moet je zelf gaatjes voor boren? Ik snap het engelse niet helemaal
 
80cc kitje ziet er leuk uit, alleen t vermogen valt tegen 16-18pk.

Shiftlight
Niet nieuw oid , maar wel een leuke gadget voor schakels, of voor je sprinter om te kijken dat je in de hele baan in je powerband blijft.

[IR]http://i2.tinypic.com/8gi4hgj.jpg[/IR]
 
Last edited:
Malossi Piaggo wig/spruitstuk close-up
[IR]http://i3.tinypic.com/6ntf29u.jpg[/IR]
[IR]http://i5.tinypic.com/721ias1.jpg[/IR]

Parmakit 86cc:
[IR]http://i9.tinypic.com/6t543d1.jpg[/IR]
[IR]http://i1.tinypic.com/89v38dx.jpg[/IR]
[IR]http://i11.tinypic.com/8af2q9e.jpg[/IR]

Tabel van Malossi waarin de prestatie's van de 70, 77 en 86.4cc in staan:
[IR]http://i2.tinypic.com/6x6o4fn.jpg[/IR]
 
wel een intersante tabel, alleen kan je verder niets mee, omdat 9 van de 10 mensen hun cilinder laten aanpassen. En je zit ook nog met de rest van je setup.
 
Ik denk dat die parmakit cilinders erg veel potentie hebben. Bij de meeste is parmakit niet zo bekend denk ik maar is een goed (en oud) merk. Maar kan zowiezo al wat puntje zien waar de frees erin kan. Met een tuningsbeurtje komt ie echt wel boven de 20pks uit.
 
pia heeft 0,15cc meer met 77cc versie en malossi scoort rond de 26 pk. en met 86cc zelfs 29 pk

en die 19mm score op mina is ook 70cc he? is dat niet de T versie
 

juist en ook nog een goed betaalbaar
 
De PK's die malossi opgeeft, zijn de vermogens die hun er mee hebben behaald. Dus zal wel getuned zijn ja ( oftewel: de T versie's )
 
parmakit pen 12 of 13 ? ander ff zuigertje vergelijken met die van malossi 86 cc miss met paar kleine aanpassingen kan je hem op een 12 mm 44 mm slag laten lopen.
 
Nee, want dat zou het wel erg laag zijn (je wil niet weten hoeveel er verloren gaat) En de open70cc racers hebben zo 23/24 under the hood.

Edit: Parmakit ga ik nog een keertje testen, zo'n cilinder kost echt niks :X En zo te zien een erg leuke poortmap waar nog genoeg aan gedaan kan worden om het te evenaren aan een mhr bb oid. (niet te vroeg juichen natuurlijk)

ziet ook een 'malossi' eprom rotor in een parmakit doos
 
Shiftlight
Niet nieuw oid , maar wel een leuke gadget voor schakels, of voor je sprinter om te kijken dat je in de hele baan in je powerband blijft.

[IR]http://i2.tinypic.com/8gi4hgj.jpg[/IR]

Geen idee wat dit is. Kan iemand de werking ervan vertellen?
 
Shift light , schakel licht

Deze gaat branden bij een bepaald (zelf instelbaar?) toerental, waarbij je moet schakelen. Dus voor schakelbrommers/motoren/auto's.

De functie op een scooter is imo niet helemaal lekker. Of het moet zo instelbaar zijn dat je een nauwe toerental domein kan instellen dat je idd ziet dat je in je powerband zit. Maarja daarentegen heb je natuurlijk een toerenteller. (dan heb je iig nog nuttige info)
 
Waarvoor dienen deze nippels ?

Misschien zit er een soort koelmantel in? Lijkt me overigens niet hoor , want een mengsel onder extreme onderdruk verhit je eerder met kvs

Naja. T zijn gewoon vacuumslangetjes aansluitingen. Moet wel
 
Misschien zit er een soort koelmantel in? Lijkt me overigens niet hoor , want een mengsel onder extreme onderdruk verhit je eerder met kvs

Naja. T zijn gewoon vacuumslangetjes aansluitingen. Moet wel

Als ik de tekst goed begrijp staat er dat deze dingen nu afgesloten zijn. Dus de nippels er uit, en je hebt een normaal wigje. Maar, mocht je een vacuum, of powerbox aan willen sluiten hoef je alleen maar even een gaatje van 3mm te boren, en het nippeltje er in te draaien.
 
Klopt idd!



Deze nog even mooi op de pic:

Hpi cdi programmeerbaar (bestond al, maar nu los te koop)

 
Last edited:
Status
Not open for further replies.