This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nieuwe Parts #13


Dat bedoel ik, die 70 cil heb ik bij epc even opgemeten liggen mooie timingen en poorten in. Dat verwacht ik van die cilinder ook wel.
 
De 94 cc cilinder plus krukas (44mm slag met 90mm drijfstang) kosten samen 820 euro, uitlaat voor deze kit is ook verkrijgbaar voor 390 euro. Alles is vanaf eind februari leverbaar.
 
Geloof mij maar, dit loopt harder dan wat er nu op de markt is. denk dat 30+ pk geen probleem moet zijn.

Daarnaast is vermogen heel moeilijk vergelijkbaar, omdat zij andere waardes en testbanken gebruiken.
 
Dat snap ik, maar ze hebben mss een percentage gegeven van vermogenswinst tov andere kits oid.
 
Nee, hij geeft ook nooit indicaties, want het hangt zoveel factoren af of een blok goed loopt of niet. Uitspraak die hij vaak heeft is: "It works for me, for you? I don`t know, you have to try" Hij heeft wel gezegd dat het beter loopt als de polini cilinder.
Aan de de cilinder, krukas en uitlaat zal het niet liggen iedergeval
 
super leuke cilinder die 94cc 2fast .
maar de 95cc R/T heeft wel als voordeel dat alles modulair is . dus als hij vast naait kan je voor 155 euro een volledig nieuwe cilinder kopen en voor 68 euro een nieuwe piston .
ik denk da zo een 2fast wand laten hersealen je meer zal kosten .
 

Sealen is goedkoper, maar bij Stage6 is het hoogstwaarschijnlijk niet eens leverbaar of met een levertijd van een jaar. Maar is voor mij iedergeval geen uitgang als ik een cilinder zou kopen.
 
Stage6 en polini hebben het nu op de nieuwe parts(stage6 wel met een ander kleurtje) malossi zal niet lang meer duren denk ik.
 
Als het ingelopen is, (wat bij een 70cc blok, verdomd lang duurt) dan is het halleluja.

Kenmerken zijn, minder hitte en wrijving in de overbrenging, wat resulteert in:

- Lichter in rollen ( bij mijn 2cilinder kon ik 11gram lichter op rollen--> Totaalgewicht)
- Stabieler op toeren ( dus gehele wedstrijd goed qua oppakken en toerenverloop)
- Snaar slijt minder snel ( tijdens inlopen absoluut niet!)
 
2fast membraam+wig in 1 voor mina





Turbo 50cc test run on a Minarelli AM6 engine in a dyno jet. A Boost Busters and www.twostroke.se 50 cc engine project. Malossi, Dellorto, Barikit & MVT parts

[video=youtube_share;gv377_f3cvU]http://youtu.be/gv377_f3cvU[/video]
 
Last edited:
wow nice find Mc Cobes , ik hab deze cilinder nog nooit gezien . ziet er wel leuk uit . 7t spoelers alla malossi en uitlaat poort is ook anders dan normaal .


 
Dank stutte dat je hem even zo gepost hebt .
Ik had hem ook nog nooit gezien en ben ook wel benieuwd of iemand er van geeft gehoort/gezien.
het ziet er op het eerste oog nog niet zo slecht uit ,maar kan het pas zeggen als ik het in me handen heb gehad.
 
Ik zag deze laatst al langskomen. Vind de 1000eur wel veel tov 750 op een italiaanse site.

ben benieuwd wat het doet, jammer an die uitlaatpoort