Nieuwe Parts #13

Dat kan ook komen omdat de voet waar je de moer op draait absoluut niet recht is!

Ik heb zelf deze voetjes netjes vlak gefreesd omdat je aan 1 kant gewoon onder de moer door kon kijken :X
 
alles kan, maar je behoort iets te kopen wat functioneert. Ik geloof er niet, al moet ik zeggen dat wat je krijgt (wat betreft RT) er wel supernet uit ziet.
 
Ik heb zelf ook met de R/T cilinderkit gereden en heb alleen problemen gehad met de voetpakking dat hij er tussenuit werd geblazen.
Verder moet ik zeggen dat ik qua voetplaat verder nergens geen last van heb gehad.
Ben benieuwd wie er mee gaat rijden in NL jammer dat ik net een nieuwe bigbore set heb besteld
 
een nieuwe cilinder van MXS voor derbi en mina horizontaal
184410_10151211191181902_1193673103_n.jpg
 
alles kan, maar je behoort iets te kopen wat functioneert. Ik geloof er niet, al moet ik zeggen dat wat je krijgt (wat betreft RT) er wel supernet uit ziet.

Ik heb het vlak gefreest omdat het gewoon niet recht was bij de cilinder die ik geleverd kreeg , uiteraard hoort dit niet maar ik kon het zelf doen dus waarom niet? Ik voorkom liever problemen.

Maar ik snap wat je bedoeld , het hoort gewoon goed te zijn , wat het dus niet altijd is.
 
Heeft iemand al ervaring met de ceramic polini poeli`s ?
Weet niet of ze er al lang zijn maar zie ze nou net staat op euro......
 
ben benieuwd arne van de foto`s die ik gezien heb ziet het er netjes uit.
Het voordeel dat ze minder warm worden zoals beweert word spreekt me wel aan
 
En veel lichter (500-600 gr dacht ik zelfs), minder snaarslijtage als je de boel normaliter straalt. Vario's worden ook gecoat in Italie heb ik begrepen. Ben zelf ook erg benieuwd :)
 
Hebben hier ceramic poulies in gebruik. Werkt echt super. Pakt vooral onderin veel beter op en houdt vermogen vast.

1nadeel: het vreet echt vsnaren
 
Hebben hier ceramic poulies in gebruik. Werkt echt super. Pakt vooral onderin veel beter op en houdt vermogen vast.

1nadeel: het vreet echt vsnaren

Moet vrij lang inlopen, met een 70cc 7-8 races geven ze op, pas vanaf dat moment functioneert het eigenlijk ook 100%, coating wordt steeds donkerder. Of je moet een tweecilinder hebben dan is het vrij snel ingelopen;) Daarna vreet het ook bijna geen snaren meer. Ik kon met de tweecilinder bijna 10 gram lichter op rollen, op het totaalgewicht, maar ik had alles gecoat, ook vario en halfpoulie.
 
Ik gebruik gewoon polini idd. Vario dan weer niet. Duurt idd erg lang voordat die ingelopen is. Tot dan krijg je m ook niet super aan het lopen vind ik.
 
Straatscooter helpt bijna niks, krijgt niet genoeg weerstand/warmte in de coating. Er moet echt wel vermogen opstaan anders duurt het gewoon best wel lang, daarom had ik het bij mijn tweecilinder binnen no-time ingelopen (lees 20-30 runs), terwijl een racer van ons pas aan het eind van het raceseizoen de coating optimaal had.

Ik heb rechtstreeks contact met de vent die deze coating ontwikkelt en ik weet dat ze bezig zijn met een nieuw type coating die sneller inloopt.
 
Heb de halfpoulie ook er in zitten. Werkt opzich al prima voor dat die nog niet ingelopen is. Maar snaren vreet het idd enorm. Een banksessie en een sprint en ik was weer aan een nieuwe toe8P
 
Back
Top