Nieuwe Parts # 10

Status
Not open for further replies.
Errug dikke schijfjes hoor! Maar wel flink prijzig vind ik: 100euro, en dan nog verzendkosten neem ik aan. Jammer, want zo'n gatenkaas is altijd leuk :W
 
Weet niet of ze al langs zijn geweest maar bij ons nieuw.

2-.jpg


Prijs € 128,95
300 watt

merk: 2extreme

In bijna alle kleuren verkrijgbaar, en in verschillende soorten!

-----------------------------------------------------------------------

2extreme.jpg


prijs € 99,99
300 watt
in bijna alle kleuren.



voor heeeeeeeel veel vershillende scooters verkrijgbaar!!
 
***plaatjes***

zwevende schijfies zip sp

Deze manier van zwevend maken is verreweg van ideaal, omdat je erg afhankelijk bent van hoe nauwkeurig de montage gaten in de velg/naaf zijn geboord.
Er komen dan verschillende belastingen op de busjes, waardoor sommige gaan vervormen en de schijf zelfs krom kan gaan trekken.

Zoals polini het doet is de enige goede manier.
Bij hun oplossing worden onnauwkeurigheden in het boren beter opgevangen.

polini_175.0006.jpg
 
Wat is het voordeel van een zwevende schijf?


de schijf wordt bij het remmen door de remblokken gecentreerd

waardoor er een gelijkmatigere en grotere contact oppervlakte wordt gecreerd

altijd op letten dat er niet te veel speling in de schijven zit
kan gevaarlijk zijn

en irritant als het teveel gaat rammelen
 
Alleen frames en blokken van jou scheuren Heiko, owja en als Joël op zijn frame heeft gezeten:D

Kijk ik weer eens het forum zie ik dit... :X

Zeg wat je wil, maar wat is nu beter van een frame dat de laatste sprint van het seizoen bezwijkt? Was ie dus geen gram te zwaar! :winner:

Wat betreft de discussie omtrent de stalen/alu frames, sorry voor de wat late respons maar dit vind ik toch erg interessant dus reageer ik even.

Wil je maximale stijfheid bij een minimaal gewicht, dan hebben alu frames de voorkeur. Echter, ga je ook plastische vervorming/ duurzaamheid in beschouwing nemen, dan zal een CrMo frame de voorkeur hebben.

Mits goed geconstrueerd -dus niet als een kip zonder kop wandiktes van 2-3 mm dik gebruiken- kan een CrMo zeker de lage massa's van alu frames bereiken. Beide materialen vereisen een verschillende manier van construeren om maximaal te profiteren van de materiaaleigenschappen.
 
Kijk ik weer eens het forum zie ik dit... :X

Zeg wat je wil, maar wat is nu beter van een frame dat de laatste sprint van het seizoen bezwijkt? Was ie dus geen gram te zwaar! :winner:

Wat betreft de discussie omtrent de stalen/alu frames, sorry voor de wat late respons maar dit vind ik toch erg interessant dus reageer ik even.

Wil je maximale stijfheid bij een minimaal gewicht, dan hebben alu frames de voorkeur. Echter, ga je ook plastische vervorming/ duurzaamheid in beschouwing nemen, dan zal een CrMo frame de voorkeur hebben.

Mits goed geconstrueerd -dus niet als een kip zonder kop wandiktes van 2-3 mm dik gebruiken- kan een CrMo zeker de lage massa's van alu frames bereiken. Beide materialen vereisen een verschillende manier van construeren om maximaal te profiteren van de materiaaleigenschappen.

He Joël,

Leuk om weer eens wat van een oude rot te horen.
We zien je vast nog wel een x op een sprint.

Ben het volledig met je stelling eens.

Gr Robert
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=dC2QmabGZOY&feature=related"]YouTube- Taiwan Yamaha Cygnus X 4v part2[/ame]

weet niet als dit al voor bij is gekomen maar zitten wel mooie tussen
 
Erg leuk maar dat is gewoon echt TE. Mooi voor de show maar je kunt er echt niet normaal mee remmen. Dan lig je zo over je stuur heen.
 
Zag dit vandaag op easyparts staan.
Digitaal Dashboard PzRacing Cruisetronic Model Pocket.
€156,-

[ir]http://www.easyparts.nl/partpics/0169CT500_P_hi.jpg[/ir]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top