slider Z'meer said:jij zou tog moeten weten dat pks weinig zeggen, voorlopig word die xsh tuned sr met die 23 pk ook door alles en iedereen gevlamt
ben benieuwd naar de prestatiets van deze cilinders
malossi_aero said:bij piaggio worden er met de speed 04 cillinder standaard al 20+ gescoord dat kan ik niet zeggen over de oudere speed, wat zou dan het verschil moeten zijn met piaggio de 04 cillinder tegenover de oude cillinder? want die scoort veel beter en hier word gezecht dat het alleen om de slijtage gaat dat er een spijltje is tussen gezet.
ik denk dat deze cillinder net als de speed 04 van piaggio gewoon veel hogere score's neer gaat zetten.
weet iemand trouwens al op wat voor krukass het gemonteerd moet worden zal dat gewoon weer 80mm zijn?
ust power said:ooit gehoord van de beruchte '7de poort', dat is dus het grootste verschil tussen de old school speed en de speed '04/'05.....
ust power said:ooit gehoord van de beruchte '7de poort', dat is dus het grootste verschil tussen de old school speed en de speed '04/'05.....
Big B NRG said:Een perfect afgestelde speed04 met nodige pretspul doet std makkelijk 21.5 pk.
A-Bizar said:Moet idd lukken. Ik heb jammer genoeg geen meeting ( ongeblokkeerd) van mijn blokje met de dpr die ik nu heb ( mol/koopmans)
Maar geblokkeerd gaf ie 1.5 pk meer dan mijn 2000 pijp geblokkeerd.
Ongeblokkeerd gaf de 2000 pijp 20 pk.
Dat overtuigt mij er iig wel van dat de 21+ mogelijk moet zijn met een std speed
malossi_aero said:ja daar heb ik over gehoord ja:S:S:S en als je gewoon een keer normaal leest wat ik schrijf dan heb ik het daar ook gewoon over.
big b maar je bent het er dus wel mee eens dat de cillinder met dat xtra poortje wel beter scoort toch dus dat de grens weer wat hoger gelegt kan worden want ik verwacht wel dat er best wat mensen nu met deze cillinder de 22pk grens kunnen overschrijden.
malossi_aero said:maar met de speed 04 hebben ze er toch 1 boosterpoort bij en niet juist 1 weggehaald?
zullen ze dat niet ook gewoon met speed 06 hebben gedaan dan?
Big B NRG said:De 22 pk grens zijn ze al voorbij met de 04 cilinder, tuned wel eens waar, maar toch. Momenteel staat er geloof ik 23.3 pk met een 04 cilinder (Sander).
Sander said:ONgecorrigeerd heb ik nogsteeds de hoogste meeting. Gecorrigeerd is de "eer" nu in handen van de XSH-vrienden....