D
Deleted member 68514
Guest
Ik heb een Sym Orbit 2,2014, 9.000km, ontgrenst en zwaardere rolletjes, 4 takt bromscooter.
Ik heb nu heel de eindaandrijving, complete Vario dus, ook koppeling,alles origineel Sym, met iets zwaardere rolletjes.
Hij heeft een slechte luchtfilter, originele is kapot, heb ff een power luchtfilter op gezet, omdat de originele nu ff te duur is.
Nu is de vraag, omdat de koppeling en v snaar en poulies en alles nieuw is, behalve de oude ramplaat en de halfpoullie waar deze in ligt, gaat hij soepeler lopen?
Hij had 3 maanden niet gelopen, en nu loopt hij 50 op de teller, optrekken is acceptabel.
Ik denk dat de oude benzine en de power luchtfilter nu ook afdoet aan de prestaties.
Zaterdag doe k over de power luchtfilter een panty.
Dat zal schelen, tenminste vroeger moesten we altijd improviseren en panty's IPV luchtfilters waren de normale oplossingen, of om de luchtfilter de panty( wat ik ga doen)
Ontgrensde cdi, geen begrenzing dus, maar duidelijk door de luchtfilter moeilijk over de 45 gaat, ik zit dan op 75% volgas, spelende met t gas tot hij doorschiet in de toeren en naar de 55 op de teller gaat.
Toen de benzine werd veranderd was zijn laatste rit, die benzine rij ik nu op.
Vers bougie zal ik kopen,
Maar t belangrijkste is;
Gaat de nieuwe eindaandrijving soepeler worden? Vooral door nieuwe koppeling en iets zwaardere rolletjes, pakt hij goed op maar hij gaat bijna niet over de 50.
Advies?
Ik heb nu heel de eindaandrijving, complete Vario dus, ook koppeling,alles origineel Sym, met iets zwaardere rolletjes.
Hij heeft een slechte luchtfilter, originele is kapot, heb ff een power luchtfilter op gezet, omdat de originele nu ff te duur is.
Nu is de vraag, omdat de koppeling en v snaar en poulies en alles nieuw is, behalve de oude ramplaat en de halfpoullie waar deze in ligt, gaat hij soepeler lopen?
Hij had 3 maanden niet gelopen, en nu loopt hij 50 op de teller, optrekken is acceptabel.
Ik denk dat de oude benzine en de power luchtfilter nu ook afdoet aan de prestaties.
Zaterdag doe k over de power luchtfilter een panty.
Dat zal schelen, tenminste vroeger moesten we altijd improviseren en panty's IPV luchtfilters waren de normale oplossingen, of om de luchtfilter de panty( wat ik ga doen)
Ontgrensde cdi, geen begrenzing dus, maar duidelijk door de luchtfilter moeilijk over de 45 gaat, ik zit dan op 75% volgas, spelende met t gas tot hij doorschiet in de toeren en naar de 55 op de teller gaat.
Toen de benzine werd veranderd was zijn laatste rit, die benzine rij ik nu op.
Vers bougie zal ik kopen,
Maar t belangrijkste is;
Gaat de nieuwe eindaandrijving soepeler worden? Vooral door nieuwe koppeling en iets zwaardere rolletjes, pakt hij goed op maar hij gaat bijna niet over de 50.
Advies?