Zip start niet meer na nieuwe uitlaat

Seanvd01

New Member
Ik heb voor mijn zip iget euro 5 een turbokit uitlaat gekocht en erop gezet, toen ik mijn eerste testritje ging maken reed hij perfect maar toen ik door trok naar mijn topsnelheid viel hij opeens uit en wou hij niet meer starten. Ik heb even gekeken en nu hoor ik dat hij geen benzine meer inspuit wanneer ik mijn contact aanzet terwijl hij dat wel hoort te doen. Weet iemand waardoor dit zou kunnen komen en hoe dit te fixen is?

Heb zelf een klein vermoeden dat er een storing zit in mijn ecu of de brandstofpomp kapot is, ik zou alleen niet weten hoe mijn brandstof pomp opeens kapot zou kunnen gaan.
 
Advertisement - register to remove this

Heb je wel de lambsonde terug geplaatst. Die hoort er namelijk wel erop te zitten.. Anders kan je ECU niet je CO uitmeten en bepalen hoeveel brandstof erin gespoten moet worden.
 
Heb je wel de lambsonde terug geplaatst. Die hoort er namelijk wel erop te zitten.. Anders kan je ECU niet je CO uitmeten en bepalen hoeveel brandstof erin gespoten moet worden.
Ja heb hem er al 3 keer opnieuw op proberen zetten maar heeft geen verschil
 
Het lijkt mij als een sensor defect is, de ecu een foutmelding geeft en ook het motormanagementlampje in je cockpit laat branden.

Alle zekeringen in orde?
Ja dat lampje was aan het branden toen ik reed maar ik dacht dat het gewoon was door de nieuwe uitlaat, de zekeringen zijn nog allemaal goed.
 
Wat fijn dat je in jouw derde post nog eens aangeeft dat jouw motormanagementlampje oplichtte. Zie je een knipperende code of weet je een partij die hem kan uitlezen?
Groet,
 
Back
Top