Zip 2017 4t start niet gelijk

Yarraki

New Member
Yoo ik heb onlangs een Zip 4T 2017 brom gekocht, de eigenaar had de scooter ergens achterin zijn garage de scooter gezet omdat die al langer dan een maand niet had gebruikt. Toen ik de scooter wou starten voordat ik hem kocht startte die direct maar nu ik hem al 4 dagen ongeveer heb krijgt die steeds meer moeite met het starten met een koude motor. start slecht bij het begin. Moet altijd ongeveer 20 seconde lang de elektrische start gebruiken voordat hij het doet, maar doet het wel altijd. Als ik dan nog met een koude motor hem stationair laat lopen dan valt hij steeds uit, tenzij je stotterend gas geeft en uiteindelijk begint die langzaam te lopen. Ik heb al wat met de "stationair schroef" zitten spelen zodat de band langzaam draait want voordat ik het deed begon die altijd in een keer snel te draaien met zn band maar dit heeft het naar mijn zegge het niet beter gemaakt. Misschien dat een van jullie mij hierbij kan helpen.

Hij is helemaal standaard.
Post automatically merged:

hij heeft al 8,5k km gelopen en onderhoud is 250 km geleden
 
Advertisement - register to remove this

En maak je carburateur eens goed schoon en regel de mengselschroef goed af.

Hieronder een goede video hoe je dit doet en wat de reactie is van je blokje bij een te rijk of een te arm mengsel.
 
Last edited:
Back
Top