Scooter houdt in na nieuwe cilinder

Boazvdr

New Member
Goededag allemaal,
Ik heb een Peugeot v-click scooter met gy6 blok eronder die helemaal perfect reed tot dat ik er een 72cc mezoly cilinder onder heb gezet,
De scooter begon in te houden en een boerend geluid te maken.
Ik heb elke maat sproeier zo’n beetje gecontroleerd, ontsteking opgeschuurd, nieuwe bougie en hij blijft maar inhouden.
Nou heb ik vandaag kleppen gesteld en lijkt hij kwa optrek het beter te doen maar als ik hoog in de Touren zit begint hij weer in te houden en een boerend geluid te maken.
Heeft iemand misschien een oplossing voor dit probleem?
Wellicht toch echt een grotere carburateur?
Groet Boaz
 
Advertisement - register to remove this

Standaard carburateur met sproeier 82
Hij gaat nu goed naar de 45 maar zodra de Touren meer oplopen stottert/houdt ie in
Brandstof toevoer geschekt benzine is schoon en vandaag van sproeier 90 tot 82 afgebouwd
Maar zodra ik richting de sproeier 86 omhoog ga stottert die al bij het optrekken dus hoger dan 82/84 gaat m niet worden
Post automatically merged:

Standaard carburateur met sproeier 82
Hij gaat nu goed naar de 45 maar zodra de Touren meer oplopen stottert/houdt ie in
Brandstof toevoer geschekt benzine is schoon en vandaag van sproeier 90 tot 82 afgebouwd
Maar zodra ik richting de sproeier 86 omhoog ga stottert die al bij het optrekken dus hoger dan 82/84 gaat m niet worden
Er zit nu een turbokit uitlaat op en met de standaard uitlaat waar gaten in geboord waren deed deze hetzelfde effect
 
Back
Top