[NHO] M-Tuned Nitrous Custom Cross Rox

tis verdomme bijna de zelfde kleur :P, dat is wel minder.
mitchel doe is gek en neem een andere bij kleur, alsjeblieft geen wit :L

Gelukkig maar :P

Deze heeft meer bruin dan de rox op de foto. Maar alsnog is het afwachten.. effect op foto verschilt ook altijd een beetje van de werkelijkheid. Dus dan doel ik op de foto van de auto. ;)

Furious Beta said:

Overdrijven is ook een vak:* Kleur lijkt een beetje :P

En wit is meer mijn ding dan zwart, ik houd meer van de racy look dan de ''klasse'' look:winner:

Facilly said:
Gelukkig maar :P

Deze heeft meer bruin dan de rox op de foto. Maar alsnog is het afwachten.. effect op foto verschilt ook altijd een beetje van de werkelijkheid. Dus dan doel ik op de foto van de auto. ;)

M ben je kleurenblind?

Dat is geel goud achtig geen bruin <]

Furious Beta said:

Deels eens indd M
Waarom gewoon niet de scooter compleet die kleur?

Dat kan best hoor met een flipflop kleur:)

En dan icm chrome/gepolijste/metallic details:) ?

Best grappig, ik wou mn rox eerst ook ongeveer die kleur laten spuiten maar dan iets donkerder. Maar na het zien van de prijs toch maar voor iets anders gekozen, heb je de prijs al vast laten stellen?:D

kermisattractie die kleur..

2 kleuren in een 'flipflop' kan ik nog wel vet vinden, maar 5 kleuren.. niet mijn ding!

verder ben ik natuurlijk wel benieuwd hoe je de gekste custom rox gaat bouwen! suc6

Nick Ik vind het in princiepe vrij weinig kosten..

Dus geen bedragen van 500 euro de liter ofzo ;)

Ook heb ik al een spuiter gevonden: Rain man (op forum).
Die doet het voor een mooi vriendenprijsje. Dus ik denk dat ik alles gespoten en wel incl lak rond de 250 euro kwijt ben :)

Joene Dat valt allemaal wel mee, als jij die foto ziet is het in princiepe ook 2 kleuren. De 5 kleuren (dus zoals frossgrun en hellgrun) zijn in princiepe hetzelfde idee, maar maakt de overgang een stuk netter.

Bert en Daniel Wit is gewoon mooi :+ maar ik zal wel is fotoshoppen tegen die tijd, kijken wat ik doe.

Gepolijste/Verchromede Sr velgen vind ik iig 3x niks. Daar zijn die spaakjes te dun voor :P

Terrox said:
Deels eens indd M
Waarom gewoon niet de scooter compleet die kleur?

Dat kan best hoor met een flipflop kleur:)

En dan icm chrome/gepolijste/metallic details:) ?

Welke kleur velgen had je in gedachte dan})

Facilly said:
Welke kleur velgen had je in gedachte dan})

Chroom:~

De kleur op die auto is veel dieper dan die op die scooter. Verder zou ik inplaats van het wit een lichte-beige kleur pakken zoals de bekleding die in die auto zit.

Verder succes met je rox, erg netjes allemaal.

ik zou alles in de kleur van de auto doen incl binnekappen. en doorgaan op chroom/gepolijste accenten.velgen etc gepolijst. denk dat dat het mooiste zou zijn.

verder net ding :D

Back