[NHO] M-Tuned Nitrous Custom Cross Rox

Vandaag kwamen Rainier (rain man) en Bart (terrox) even gezellig doen :P

ik was volop aan het beunen op me eerste vakantiedag, dus ze besloten even te helpen :W

764205L.jpg


Blokje :~

764207L.jpg


Inlaat gaat nog een best stuk korter worden

764209L.jpg


Underseatje maar is aan begonnen

764210L.jpg


Achterkap @ scoot :W

764211L.jpg


764213L.jpg


Zadeldekje moet nog geschuurd worden!!

764214L.jpg


Underseat lekker vlak, geen bolle bende dus.

764215L.jpg


Bartje in actie :P In fitnessstatus kleertjes :W

764216L.jpg


764218L.jpg
 
tja, ziet er wel aardig uit, maar met een TVX kap bereik je het zelfde, én het scheurt niet als je een scheet laat of over hobbeltje rijd..
 
haha tot zo bert :P

en ik ga er geen mallen van maken, kappen zijn gewoon hol van binnen hoor en zal wel best verstevigd worden. Aangezien ze nog lang niet klaar zijn :)
 
hey

Facilly said:
haha tot zo bert :P

en ik ga er geen mallen van maken, kappen zijn gewoon hol van binnen hoor en zal wel best verstevigd worden. Aangezien ze nog lang niet klaar zijn :)
en dan nog gaat het scheuren kan ik je alvast garanderen verder ziet het er netjes uit

Greatzz Michiel

L&M Design
 
speed-michiel said:
en dan nog gaat het scheuren kan ik je alvast garanderen verder ziet het er netjes uit

Greatzz Michiel

L&M Design

Elke kap die je bewerkt met polyester zal uiteindelijk knappen als je hem maar lang genoeg aan de trillingen en de spanningen bloot stelt.
Of dat na 2x heen en weer vlammen of na 4 meetingseizoenen is ligt aan je eigen werk kwaliteit.
Het blijft altijd 2 materialen met compleet verschillende eigenschappen aan elkaar verbinden :).

Ik vind hem iig tof, gewoon je kop erbij houden en dan redt ie (de kap:+) het wel :)
 
speed-michiel said:
en dan nog gaat het scheuren kan ik je alvast garanderen verder ziet het er netjes uit

Greatzz Michiel

L&M Design

alles zit dicht gepurd. Na het breken van mijn kappen ben ik me er wel wat beter op aan het concentreren dat het stevig blijft. Kap staat zo stijf vd pur dat het, dmv paar matjes gewoon niet kan breken. Zadeldekje moet ik nog even kijken hoe en wat. Waarschijnlijk steunen oid eronder, eerst de zooi gladschuren:o
 
Back
Top