This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[NHO] M-Tuned Nitrous Custom Cross Rox

Vandaag spulletjes teruggekregen van de straler. Erg netjes geworden, alleen was wel de binnenkant van me vertandingsdeksel meegenomen Achter de deksel zat dus flink wat troep en me lagers zaten vast

Maarja dat is verholpen.





Rechterspoeler lijkt stuk groter dan links, maar dat is weer de vaagheid van de foto



Begonnen met schuren

 
heey
je spulletjes zien er goed uit man nu inelkaar zette die zooi (na examen)
ik heb btw een cadeautje voor je
zla hem binnekort ff brenge samen met cilinder

laterz DJ
 
spul is er goed van opgeknapt nou ff netjes in elkaar zette en vlammen met da hok :W
 
Hehe Netjes M, ik had hetzelfde met die lagers, maar ff bout met moertje erop lassen eruit draaien, zo verholpen :W Veel succes nog
 
Haha thnx voor de reacties :*

kappen zijn nog in dezelfde status als de laatste kappen update. Alles wordt gepolijst, op het blok na

Zondag hopelijk de Rox aanschoppen in het bijzijn van de NHO mannekes ;(
 
Facilly said:
Haha thnx voor de reacties :*

kappen zijn nog in dezelfde status als de laatste kappen update. Alles wordt gepolijst, op het blok na

Zondag hopelijk de Rox aanschoppen in het bijzijn van de NHO mannekes ;(

oow wat hoor ik nou..zondag feest bij mitchel::
en gewoon alles polijsten
gaat helemaal goed komen
Ltr
CJ
 
Ja daar had ik me vader heen gestuurd, alleen de eigenaar was er niet. Dus zijn vader had geholpen en een schroef meegegeven, hij wist het ook niet precies. Nja, deze schroef is dus tekort. Heb ze nu gemaild of ze deze schroef soms voor mijn type carb hebben, aangezien de eigenaar 1 dezer dagen terug kwam. Maar nog geen antwoord
 
Mitchel, ik zal gertjan vragen.. die kart zelf ( als sport in semi-prof met sponsers ed.. ) zal es vragen of ze der 1 hebben voor die carb

groete ! spreek je wel @ msn, ben niet thuis atm